شناسهٔ خبر: 45496165 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جشنواره فیلم فجر در شوک درگذشت «علی انصاریان»

چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر در مرکز همایشهای برج میلاد در حالی سپری شد که در هنگام اکران فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی «حسین دارابی» خبر درگذشت علی انصاریان فوتبالیست پیشکسوت و بازیگر سینما منتشر شد.  جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر در مرکز همایشهای برج میلاد در حالی سپری شد که در هنگام اکران فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی «حسین دارابی» خبر درگذشت علی انصاریان فوتبالیست پیشکسوت و بازیگر سینما منتشر شد. 

پس از انتشار این خبر کاخ رسانه در بهت و حیرت فرو رفت، سکوت سراسر برج میلاد را فرا گرفت و اکثریت هنرمندان و اهالی رسانه در غم درگذشت این بازیگر سینما به سوگ نشستند.

<div id="video-display-embed-code_2963887" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.com/fa/news/play/embed/698977/2963887?width=400&height=300"></script></div>

گفتنی است انصاریان پس از مدت ها درگیری با بیماری کرونا سرانجام نتوانست در برابر این بیماری مقاومت کرده و جان به جان آفرین تسلیم کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما