شناسهٔ خبر: 45501322 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بدرقه آقای خوش خنده تا بهشت؛

آخرین وداع با علی انصاریان؛ آرامِ آرامِ آرام

پیکر بازیکن پیشین فوتبال ایران و هنرمند سینما و تلویزیون در آرامش کامل و با بدرقه خانواده و جمع اندکی از همکاران و همبازیانش به خاک سپرده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، ظرف یک هفته دومین شوک به جامعه فوتبال ایران وارد شد و علی انصاریان، بازیکن محبوبی که پس از دوران بازنشستگی رو به فعالیت در زمینه هنر و بازیگری آورده بود، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.

 

پس از اینکه خبر درگذشت علی انصاریان به تمام مردم ایران رسید، خانواده وی از همه دوستداران او درخواست کردند که برای مراسم تشییع عازم بهشت زهرا نشوند و حتی گفته شد از حضور هواداران جلوگیری می شود. از این اظهارات مشخص بود که احتمالا مراسم کم هیاهویی در پیش خواهد بود.

 

صبح امروز هم مطابق پیش بینی، مراسم بدرقه و وداع با این ستاره خوش اخلاق و دوست داشتنی به شکلی آرام انجام شد. پیکر مرحوم انصاریان ساعت 7:13 صبح به قطعه 222 بهشت زهرا منتقل شد و حدود ساعت 8:40 به خاک سپرده شد. مراسم به قدری بی حاشیه بود که دوستان و همبازیان علی انصاریان و دیگر افراد غیر از خانواده او، حدود ساعت 9:20 بهشت زهرا را ترک کردند و تنها خانواده انصاریان برای وداع با عزیز از دست رفته شان در محل باقی ماندند.

 

 

 

 

10:30- برخی از حاضران در مراسم بعد از خاکسپاری علی انصاریان در قطعه نام آوران حاضر شدند تا بر سر مزار مهرداد میناوند دیگر پیشکسوت تازه درگذشته حضور یابند.

 

10:10- شیخ حسن انصاریان، عموی علی انصاریان از اولین افرادی بود که در بهشت زهرا حضور یافته بود.

 

 

حاج شیخ حسن انصاریان بر سر خانه ابدی برادرزاده ای که همیشه به عمویش هم مانند پدرش احترام می گذاشت 

 

 

10:00- جواد کاظمیان بازیکن اسبق پرسپولیس و هم تیمی انصاریان نیز دیگر چهره حاضر در این مراسم بود. جواد که جزو بازیکنان احساساتی فوتبال ایران محسوب می‌شد، از روز گذشته با حالی دگرگون و سیمایی خسته در نزدیکی این مراسم از بیمارستان تا بهشت زهرا حضور یافته بود و البته نای حرف زدن هم نداشت.


09:50-  سربازان حاضر در محل خاکسپاری با شکل دادن حلقه انسانی به دنبال این بودند تا از ازدحام بیش از حد جلوگیری کرده و شرایط را برای خاکسپاری طبق پروتکل فراهم سازند.

 

09:45-  مادر علی انصاریان آخرین نفری بود که بر سر مزار فرزند حضور یافت. ننه علی که حضور‌ و ازدحام جمعیت اجازه حضورش در نزدیکی مزار فرزندش را نمی‌داد بعد از چند بار درخواست توسط میکروفن برای این موضوع، با اشک و فغان و ناله و ضجه صحنه های تلخ این مرگ تراژدیک را تکمیل کرد. هیچکس دوربین بیرون نیاورد و همه مسخ از این صحنه با ناله‌های مادر در فراغ انصاریان همنوا شدند.

 

09:30-  محمد علیزاده خواننده پاپ ایران نیز از دیگر چهره های حاضر در این مراسم بود که اشک و گریه های او در‌ زمان خاکسپاری علی انصاریان توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

 

 

 

جامعه هنری هم نمایندگانی در بهشت زهرا داشتند و برای علی گریه می کردند ؛ علی انصاریانی که به همه ملت ایران تعلق داشت

 

 

09:20- تصویر مشترک علی کریمی طی روزهای اخیر. خمیده روی صندلی و چهره‌ا شک آلودی که سعی دارد پشت نقاب ماسک پنهان کند. او یک هفته عجیب را با از دست دادن دو رفیق و هم تیمی پشت سر گذاشت.

 

 

علی کریمی ، تنها در فکر رفیقی که همیشه و در همه اردوها در کنار هم بودند.علی تنهای تنها به آینده فکر می کند

 

 

09:10-  آرامگاه ابدی علی انصاریان؛ مدافع سابق پرسپولیس در میان حضور گرم دوستدارانش و با اشک و فغان خانواده اش به خاک سپرده شد.

 

 

 

فاتحه اهالی فوتبال برسر مزار پدر علی انصاریان که در فروردین 89به رحمت خدا رفت

 

 

08:57-  با خروج چهره‌ها در نهایت این خانواده علی انصاریان بودند که با سوگ و آه و فغان جلوی مزار وی حاضر شدند.

 

08:50-  حمیدرضا گرشاسبی با درخواست برای تهیه واکسن و پایان این اتفاقات تلخ، از انصاریان به عنوان یک الگوی بزرگ برای محبت به خانواده یاد کرد و برای بازیکن سابق پرسپولیس آرزوی آرامش کرد.

 

08:48- بعد از انجام مراسم خاکسپاری دوستان و حاضران با قرائت فاتحه محل را ترک کردند.


08:45- علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس و سرمربی دوران بازی علی انصاریان در این تیم ضمن اشاره به خصوصیات اخلاقی این بازیکن و تمجید از وی، خواستار رعایت بیشتر پروتکل‌ها شد تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

 

 

 

مدیرعامل سابق استقلال فتح الله زاده در کنار پروین و درخشان .انصاریان برای استقلالی ها هم اندازه پرسپولیسی ها محبوب بود و ماندگار

 

 

08:40- علیرغم اینکه این مراسم بدون اطلاع قبلی برای عدم ازدحام مردم برگزار شد، با این حال با حضور گرم دوستداران وی این مراسم به انجام رسید.

 

08:35- در زمان خاکسپاری علی انصاریان که با انجام پروتکل‌ها و در کنار قبر پدرش همراه بود، در چند مرحله حال نزدیکان وی خراب شد و اورژانس در محل حاضر شد.

 

08:30- مراسم تشییع با حضور کم تعداد ورزشکاران و نزدیکان انصاریان در حال برگزاری است.

 

 

 

 

08:25- علی پروین، علی دایی، علی کریمی، محمد پنجعلی، علی منصوریان، جواد کاظمیان، محمد علیزاده، عادل کلاه کج، حمید درخشان،رضا رویگری، وریا غفوری، بهزاد غلامپور، بهنام ابوالقاسم پور، ابراهیم شکوری، حمیدرضا گرشاسبی،  جعفر سمیعی، سید جواد هاشمی، میثاق معمارزاده، علی فتح‌الله‌زاده، رضا جباری، محمد علیزاده و محمد پروین، مجید صدری و... از جمله چهره‌هایی بودند که در این مراسم حاضر هستند.

 

 

علی دایی هم مانند علی کریمی در غم از دست دادن یکی از سمجترین مدافعانی که با او روبرو بود و دورانی هم با او هم بازی بود در حال گریه است.


 

08:20- وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در بهشت زهرا حضور دارد.

 

 

دو کاپیتان و دو بازیکن  محبوب استقلال ، علی رضا منصوریان و وریا غفوری در کنار هم و در غم از دست دادن یکی از محبوبترین بازیکنان فوتبال ایران

 

 

08:00-  ساعتی قبل نماز میت بر پیکر علی انصاریان خوانده شد.

 

 

نماز میت حاج شیخ حسین انصاریان بر پیکر برادرزاده ؛ اتفاقی دردناک و کاملا متاثر کننده

 

 

بهزاد غلامپور یک دهه زودتر از انصاریان به فوتبال معرفی شد ولی او هم مانند هم دوره ای های علی خودش را به بهشت زهرا رسانده بود

 

 


 

 

علی کریمی و وریا غفوری ؛ دو بازیکنی که همه طرفداران فوتبال آنها را دوست دارند . دو نفر از جنس مردم 

 

 

 

بهنام ابوالقاسمپور از روز اول پیگیر درمان علی بود و حالا همانند شغلش  مدیریت خاکسپاری را هم به عهده گرفته است.

 

 

 

تقاضاها هم باعث نشد تا مردم کمی برای مراسم خاکسپاری علی انصاریان به بهشت زهرا بروند و جمعیت کثیری پشت سر حاج شیخ حسین انصاریان در حال خواندن نماز هستند

 

 

 

علی کریمی که یک عمر در زمین فوتبال و خارج از آن همه را از دم تیغ تکنیک و صراحت گفتارش می گذراند در حال گریه برای از دست دادن یکی از دوستان و رفقای نزدیکش .تصویری ندیده شده از علی کریمی 

 

برچسب‌ها:

نظر شما