شناسهٔ خبر: 45444636 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش

مرحله نهایی مسابقات مدیحه سرایی دانش آموزان ۱۴ بهمن ماه برگزار می شود

مسیب زاده از برگزاری مرحله نهایی مسابقات مدیحه سرایی دانش آموزان در ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «محمد رضا مسیب زاده»، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش امروز در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: شیوع ویروس کرونا آسیبی به فعالیت های پرورشی نزده است. ما تنها حضور دانش آموزان در فضای حقیقی را نداریم.

 

وی افزود: شیوع ویروس کرونا موجب شد تا تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم و اوقات فراغت دانش آموزان غنی سازی شود و خود به آموزه های ارزشمند دینی وصل شوند.

 

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در شبکه شاد برنامه های مختلف پرورشی و تربیتی پیش بینی شده است. همچنین کانال های متعددی وجود دارد که توسط دانش آموزان راه اندازی شده است.

 

وی با اشاره به قرارگاه های دانش آموزی بیان کرد: برای عضویت قرارگاه های مجازی معلمان، مربیان و مدیران به صورت داوطلبانه انتخاب شدند و 17 گروه و کانال راه اندازی شده است.

 

مسیب زاده همچنین به مسابقات مدیحه سرایی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: تعداد 750 مرکز دارالقرآن از مهر ماه سال جاری فعالیت های خود را در فضای مجازی آغاز کرده اند که یکی از برنامه های ما تشکیل گروه های مدیحه سرایی بوده است. از 50 گروه 10 دختران و 10 گروه پسران به مرحله نهایی راه یافته اند که 14 و 15 بهمن ماه مرحله کشوری در استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

پایان پیام/260

نظر شما