شناسهٔ خبر: 45423683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد

چرا کهگیلویه باید تاوان عقب ماندگی‌ها را بدهد؟

مریم پیروزان مریم پیروزان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه چرا پروژهای دوساله، ۱۰ ساله در کهگیلویه به اتمام می‌رسند گفت: چرا مردم این شهرستان باید تاوان عقب‌ماندگی‌ها را بدهند؟

صاحب‌خبر -

سرلشکر محسن رضایی امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ در تجدید میثاق با شهدای شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه از کهگیلویه به عنوان یکی از شهرستان مذهبی و تاریخی در کشود یاد و اظهار کرد: وجود کاروانسرای تاریخی این شهر نشانگر این بیان است.

وی با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه نقش تاریخی در پیروزی انقلاب اسلامی دارد، افزود: نباید بگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد، اگر شایستگان لایق و دست پاک سکاندار باشند چرا مردم رنج ببینند.

رضایی خاطرنشان کرد: اگر امروز در ایران فقر و فساد است به این علت است که در بخش‌هایی از اداره کشور مخصوصا اقتصاد و فرهنگ از دهه دوم، انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان افتاد و در اداره کشور نفوذ پیدا کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عده‌ای در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ هیاهو راه انداخته‌اند که چرا نظامی‌ها ورود می‌کنند، اظهاد کرد: از چه می‌ترسید؟ آیا از پاکسازی مفسدین و نفوذی‌هایی که در مقابل ملت ایستادند می‌ترسید یا دلتان برای مردم می‌سوزد.

وی بیان کرد: کسانی که مقابل نظام و ملت هستند و ملت ایران را تحریم می‌کنند و در بورس نفوذ کردند همان کسانی هستند در زمان امام راحل جلوی امام ایستادند و صدام حسین را روانه کشور ما کردند.

رضایی با بیان اینکه عده‌ای در بیرون برای مفسدین و نفودی ها دست می‌زنند تا نظام موریانه فساد بگیرد، گفت: چه بسا خودتان هم دست داشته باشید از قوه قضائیه می‌خواهیم جلوی مفسدین را بگیرد و اینکه چه کسانی در خارج کشور برایشان دست می‌زنند.

وی عنوان کرد: استعمارگران حق دارند بترسند چرا که نظامیان را می شناسند و می دانند اگر نیروهای انقلابی که اسم آنها را نظامی گذاشته اند بیایند دست مفسدین در کشور را قطع خواهند کرد.

رضایی افزود: نظامیان همان‌هایی هستند که تودهنی به داعش زدند و اگر بیایند تمام پول‌های بیت‌المال را به خانه‌های مردم باز می گردانند.

وی با بیان اینکه همه نفوذی‌هایی که در بانک ها و بورس اخلال ایجاد می‌کنند کشف خواهند شد تصریح کرد: ملت ایران بار دیگر گرانی را پشت سر خواهند گذاشت و آینده درخشان خود را پیش خواهند برد.

رضایی در ادامه صحبت‌های خود بخشی از ظرفیت‌های شهرستان کهگیلویه را یادآور شد و افزود: سه رودخانه از کنار این شهرستان می گذرد اما همچنان با مشکل کم‌آبی مواجه هستند.

وی با اینکه برای پروژه های این منطقه زحمات زیادی کشیده شده است بیان کرد: چرا پروژه‌ها سرعت داده نمی شود و پروژه‌ای که باید دوساله تمام شود ۱۰ ساله تمام می‌شود، چرا مردم تاوان عقب‌ماندگی‌ها را بدهند.

انتهای پیام

نظر شما