شناسهٔ خبر: 45422152 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نوروزی:

رئیس قوه قضائیه جلوی انتقال آب دریای خزر به سمنان را بگیرد

نماینده علی‌آباد کتول از رئیس قوه قضائیه خواست تا دستور جلوگیری از انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را بدهد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۰۴
کد خبر ۷۶۴۹۰۳۵
دانلود PDF

نماینده علی‌آباد کتول از رئیس قوه قضائیه خواست تا دستور جلوگیری از انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را بدهد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت الله نوروزی نماینده علی‌آباد در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی گفت: اخیراً در استان سمنان بحث انتقال آب دریای خزر به این استان مطرح شده است، این در حالی است که این پروژه موجب سرسبزی سمنان نمی‌شود، جنگل‌های گلستان را خشک می کند و البته مشکلات زیست محیطی ایجاد می‌کند. از رئیس قوه قضائیه تقاضا می‌کنیم دستور دهد با یک اقدام اساسی و کارشناسی، موضوع انتقال آب برای همیشه متوقف شود.

او ادامه داد: از سال ۹۲ وزیر کشور در این‌باره دستور داده، اما تا به حال کاری نکرده است. وزیر جهاد در حوزه منابع طبیعی هم کوتاهی‌های داشته است. موضوع انتقال آب مربوط به حوزه سیاسی و جغرافیایی است؛ منطقه علی آباد کتول و فندرسک حق آب دارند.

بیشتر بخوانید

نماینده علی آباد بیان کرد: آقای دژپسند بازار بورس را دریابید؛ مردم زمین، خودرو و خانه فروختند و چشم امید دارند. حرکت کنید و اقدامی انجام دهید؛ دولت در این زمینه بی تفاوت است. به علاوه همسان سازی حقوق بازنشستگان و کارگران و رتبه بندی فرهنگیان روی زمین مانده است.

او اظهار کرد: به آقای زنگنه دو سه هفته قبل درباره پتروشیمی تذکر دادم. چرا پتروشیمی گلستان باید نزدیک به ۱۰ سال باقی بماند؟ مردم چشم انتظارند. به وزیر آموزش و پرورش درباره مجتمع آموزشی رفاهی علی آباد کتول تذکر می‌دهم. آقای میرزایی و ترکمن چه اقدامی انجام می‌دهید؟

انتهای پیام/

نظر شما