شناسهٔ خبر: 45420418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دهدشت عنوان کرد:

در بخش‌هایی از اداره کشور، نااهلان نفوذ کرده‌اند

اگر امروز مشاهده می کنیم که در ایران، فقر و فساد و تبعیض هست، من به طور قاطع می گویم که در بخش هایی از اداره کشور، نه همه اداره کشور، به خصوص اقتصاد و فرهنگ، نااهلان نفوذ کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  دقایقی پیش  وارد کهگیلویه شد و در اولین روز از چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای این شهر با گلباران قبور این لاله های در خون خفته یک بار دیگر با شهدا و آرمانهای انقلاب تجدید بیعت کرد.

 محسن رضایی با تبریک دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی گفت: منطقه کهگیلویه یک منطقه باستانی با تمدن بزرگ از شهر ها مذهبی کشور است و به مردم آن افتخار می کنیم.

 وی با بیان اینکه مردم کهگیلویه همیشه در تراز انقلاب حرکت کردند و با تقدیم شهدا عزیز سهم بزرگی در به ثمر نشستن انقلاب دارند گفت: ۴۰۰ شهید و ۷۵۰ جانباز حکایت از حضور مقتدرانه مردم عزیز اینجا در انقلاب اسلامی است.

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گریزی به پیوستن مردم کهگیلویه به انقلاب اسلامی زد و گفت: شهادت سید علی نورالدین نشانه بزرگ این افتخار است.

 وی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سراغاز بالغ بر 300 سال عقب ماندگی بود و ملت ایران راه بزرگی را در پیش گرفت.

 رضایی با شاره به اینکه ملت ما در حادثه های ۱۵ خرداد به صحنه امدند گفت:راه انقلاب اسلامی و به دست آورن  دستاوردهای آن بدون خطر نیست چراکه انقلاب انقلاب بزرگی است.

 وی اذعان داشت :سختی ها در این راه زیاد است ولی با وجود دستاورهای بزرگی که دارد تمام این سختیها هم از بین می رود و برای رسیدن به آن  شرطی وجود دارد که  انقلاب نباید به دست  نا اهلان بیفتد.

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در وصیت امام اماده است که نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد تاکید کرد:اگر شایستگان لایق و دست پاک بر سر کار باشند مردم درد نمی کشند.

 وی تصریح کرد:اگر دلسوزان و افراد محرم در مناصب انقلاب باشند درد ورنج نخواهد بود و در مقابل این بدون شک دستاورد و آرمان های انقلاب نادیده گرفته خواهد شد.

رضایی همچنین گفت : جمهوری اسلامی ایران کشوری ثروتمند است و در ادامه افزود :اگر ایران سرشار از ثروت نبود همه اینها را شعار می پنداشتیم ولی ما امروز عظیم ترین منابع معدنی ، نفت ، گاز و زمین های بکر را در کنار مشکلات مردم داریم.

 وی تاکید کرد: اگر امروز فقر و فساد در کشور وجود دارد به ضرس قاطع می گویم دلیلش نفوذ است و در بخشی از اداره کشور از دهه دوم انقلاب عده ای نفوذ کردند.

رضایی گفت:همان کسانی که امروز در مقابل نظام و ملت هستند،در ادارات کارشکنی می‌کنند، در بورس نفوذ کردند،درامد نفتی ما را در کره و دیگر کشورها گروگان گرفتند همان‌ها هستند که در زمان امام جلوی امام ایستادند.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه چرا در استانه انتخابات 1400 شانتاژ می کنند که نظامی ها وارد شدند گفت: از چه می ترسید از پاکسازی نفوذی ها ترس دارید؟ یا از منافع مردم می ترسید و احساس خطر می کنید.

وی با بیان اینکه نظامیان جانشان را فدا کردند و نفوذی ها امروز از ورود نظامیان می ترسند گفت: باید بترسید چرا که فساد، فقر و تبعیض مربوط به نفوذی ها ، استعماری ها و آنهایی است که برایشان کف می زنید و دستتان در دستشان هست.

رضایی همچنین گفت : در کنار قبور شهدا به شما هشدار می دهم و شما حق دارید بترسید چرا که اگر نیروهای انقلابی وارد شوند رد و پای شما راقطع  و تمام پولها را به زندگی ملت ایران باز می گردانند .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در 8 سال دفاع مقدس تحریم های سختی را پشت سر گذاشتیم اظهار داشت : نظامی ها که به داعش و صدام تو دهنی زدند و از جانشان گذشتند از چیزی ترس ندارند و لانه های نفوذ را فرو خواهند ریخت.

 انتهای پیام/

نظر شما