شناسهٔ خبر: 45400508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس صمت زنجان:

افتتاح ۵ طرح بزرگ صنعتی در زنجان/ ۱۱۵ هزار شغل ایجاد شد

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: پنج طرح بزرگ صنعتی در استان زنجان طی ایام الله دهه فجر با سرمایه گذاری بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار از افتتاح پنج طرح بزرگ صنعتی در استان زنجان طی ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: برای  بهره برداری این تعداد طرح بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی اظهار کرد: با بهره برداری این تعداد طرح صنعتی برای یک هزار و ۸۰۰ نفر در استان اشتغال ایجاد می شود و رتبه صنعتی هم استان افزایش می یابد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه واحدهای البرز ناب آرش، نورد فولادکاران افق، سپهر پلاستیک، اطلس جین و جهان نمو توسط ریاست جمهوری به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح می شود، گفت: این واحدها در شهرستان های زنجان، ابهر، صایین قلعه و سلطانیه به بهره برداری می رسند. 

فغفوری با بیان اینکه زمینه فعالیت این واحدها در زمینه شمش فولادی، انواع میلگرد، انواع ظروف پت و پلاستیکی، پارچه جین و کنسانتره آهن است، تاکید کرد: اشتغال ایجاد شده در  بخش صنعت استان بسیار خوب است. 

وی ابراز داشت: سهم اشتغال استان در بخش صنعت طی سالجاری افزایش داشته و سهم اشتغال استان در این بخش به بیش از ۱۱۵ هزار نفر رسیده است. 

نظر شما