شناسهٔ خبر: 45377913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در هفته سیزدهم لیگ برتر؛

دوئل فانوس به دستان در قائمشهر/ قلعه‌نویی به دنبال جبران مافات

هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی آغاز می شود که به جز بازی استقلال در مسجد سلیمان، 2 بازی دیگر برگزار خواهد شد و در تهران و قائمشهر شاهد رقابت های جذابی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ در روز اول هفته سیزدهم لیگ برتر، شاهد تقابل های ویژه هستیم که این بازی ها را با هم مرور می کنیم.

سایپا تهران-  گل گهر سیرجان

قلعه‌ نویی به دنبال جبران مافات

شاگردان ابراهیم صادقی پس از پیروزی ارزشمند در برابر استقلال و کسب 3 امتیاز شیرین با روحیه برای بازی در هفته سیزدهم آماده می شوند. در این بازی سایپایی ها با حریف سرسختی روبرو می شوند و در تلاش هستند که از این بازی با امتیاز خارج شوند.

حریف این هفته سایپا گل گهر سیرجان است، تیمی که در بازی قبلی خود که دیدار مهمی برای شاگردان امیر قلعه نویی بود، نتوانستند موفق عمل کنند و با نتیجه دو بر یک شکست خوردند تا حالا برای جبران مافات از انگیزه زیادی برخوردار باشند. در این دیدار تقابل ابراهیم صادقی سرمربی جوان با یکی از باتجربه ترین مربیان لیگ برتر یعنی امیر قلعه نویی می تواند اتفاق ویژه این بازی باشد.

تقابل تیم هشتم جدول رده بندی یعنی سایپا که 16 امتیاز را کسب کرده است برابر گل گهر که با 15 امتیاز در رده دهم ایستاده است می تواند جذاب و البته غیرقابل پیش بینی باشد.

نساجی مازندران - ذوب آهن اصفهان

دوئل فانوس به دستان در قائمشهر

شاگردان رحمان رضایی در ذوب آهن که در بازی قبل برابر نفت مسجد سلیمان با اشتباه داوری از رسیدن به پیروزی ارزشمندی در خانه محروم ماندند، همچنان بدون پیروزی و با کسب 8 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی حضور دارند. ذوبی ها که در تلاش هستند طلسم بدشانسی های خود را پایان دهند، برای بازی سیزدهم خود به قائمشهر رفته اند و باید در برابر نساجی به میدان بروند. ذوبی ها در حالی برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل دست پیدا کردند، گل سالم شان در آن دیدار مردود اعلام شد تا همچنان این تیم بدون پیروزی در پایین جدول رده بندی حضور داشته باشند. در چنین شرایطی ذوبی ها در خانه نساجی برابر این تیم به میدان خواهند رفت. این در حالی است که وضعیت نساجی هم چندان بهتر از ذوب آهن نیست. این تیم که به تازگی مجید جلالی را روی نیمکت خود می بیند، از 12 بازی خود صاحب 9 امتیاز شده است. این تیم در بازی قبل که اولین حضور جلالی روی نیمکت نساجی محسوب می شد، در مشهد برابر شهرخودرو به میدان رفت اما نتوانست از این دیدار خارج از خانه امتیازی کسب کند و با شکست یک بر صفر به خانه بازگشت و در انتظار روزهای بهتر در بازی های بعدی اش است، انتظاری که اگر زیاد طول بکشد، ممکن است عواقب بعدی را برای نساجی همراه داشته باشد. 3

بیشتر بخوانید:

نظر شما