شناسهٔ خبر: 45367822 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیاز‌های خوابگاه‌های دانشکده‌های اقماری را تامین می‌کند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در بازدید از خوابگاه‌های دانشکده‌های اقماری، کمبود‌ها و نیاز‌های این خوابگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بهروز دادخواه، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در نشست کمیته ایمن سازی خوابگاه‌ها، با اشاره به ضرورت توجه به ایمنی خوابگاه‌های دانشجویی اظهار کرد: مسائل و مشکلات خوابگاه ها، به ویژه در دانشکده‌های اقماری، باید به دقت ارزیابی و برطرف شود.

دادخواه مسئولیت برطرف کردن مشکلات خوابگاه‌ها را به عهده مسئولان خوابگاه دانست و گفت: یکی از راه حل‌های شناسایی و ارزیابی این اشکالات، تعامل با دانشجویان است و مسئولان خوابگاه‌ها باید از انتقاد‌های دانشجویان در این زمینه استقبال کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: در بازدید‌های صورت گرفته از خوابگاه‌های دانشکده اقماری دانشگاه، کمبود‌ها و نیاز‌های این خوابگاه مورد بررسی قرار گرفت و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آمادگی تأمین این نیاز‌ها را دارد.

وی تصریح کرد: تعامل با شورای صنفی دانشجویان به عنوان نهاد دانشجویی قوی باید مورد توجه بوده و مسئولان دانشکده‌ها باید از نظرات و ایده‌های دانشجویان استقبال کنند.

دادخواه بیان کرد: در راستای تجهیز کتابخانه‌های خوابگاه‌ها نیز خرید کتاب در دست اقدام بوده و در دستور کار قرار دارد.

نظر شما