شناسهٔ خبر: 45329838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

باقری خبر داد:

افتتاح نخستین مرکز توانمندسازی بانوان در شهر اصفهان با حضور معاون رئیس جمهور

مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان گفت: نخستین مرکز توانمندسازی بانوان در شهر اصفهان در منطقه 12 با اعتبار 57 میلیارد ریال با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افتتاح می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی باقری با اشاره به اینکه طی مراسمی با حضور دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، مرکز توانمندسازی بانو امامی در منطقه 12 شهر اصفهان بهره برداری می شود، اظهار کرد: برای احداث این مرکز 36 میلیارد ریال صرف اجرا و 21 میلیارد ریال برای تملک هزینه شده است.

وی با اشاره به زیربنای یک هزار و 150 متری مرکز توانمندسازی بانوان، افزود: این مرکز با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در بین بانوان منطقه و ایجاد توانمندی برای زنان آسیب پذیر در شهر راه اندازی شده است و نخستین مرکز با این ویژگی در شهر اصفهان به شمار می رود.

0000

مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان افزود: در مجموع برای پروژه های جدید منطقه 12 بیش از 987 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار صرف شده است و برای طرح هایی که عملیات عمرانی آن آغاز می شود 342 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه خواهد شد. 

این مرکز به نام "زینت‌السادات امامی" از اساتید هنر چرم و صنایع دستی اصفهان نامگذاری شد؛ وجه تسمیه این مجموعه فرهنگی، به دلیل آن است که این مرکز در زمینه ایجاد اشتغال خانگی و کارآفرینی بانوان فعالیت می‌کند.

نظر شما