شناسهٔ خبر: 24133367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

باحضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده؛

هزار شیر زن مازنی، نخبگان خود را تجلیل می کنند

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری همایش تجلیل از زنان نخبه مازندران با حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در ساری خبر داد.

صاحب‌خبر -

ایلنا: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری همایش تجلیل از زنان نخبه مازندران با حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در ساری خبر داد.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " مریم جمشیدی " گفت: همایش تجلیل از زنان نخبه مازندران با حضور خانم مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده کشور، روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه با حضور قریب هزار نفر از بانوان منتخب از اقشار مختلف و جمعی از مدیران در سینما سپهر ساری برگزار می شود.

" جمشیدی " شناسایی، معرفی و تکریم زنان نخبه استان در زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اقتصادی و تجلیل از خانواده شهدا با حضور مسئولان کشوری و استانی را از جمله اهداف این همایش اعلام کرد.

وی افزود: در این همایش " مولاوردی " معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده و ربیع فلاح استاندار مازندران سخنرانی می کنند.

وی در پایان تاکید کرد: در برگزاری این همایش، حوزه هنری مازندران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری ساری مشارکت خواهند داشت.

قابل ذکر است این مراسم روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح در سینما سپهر ساری برگزار می شود.

نظر شما