شناسهٔ خبر: 45166023 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

«گودزیلا» کرونا را شکست داد!

در حالی که به دنبال همه گیری ویروس کرونا تقریباً اکران همه فیلم‌ها به تأخیر افتاده، برادران وارنر گام غیرمعمولی را برای انتشار «گودزیلا در برابر کونگ» دو ماه زودتر از موعد انتظار، برداشته است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، در حالی که به دنبال همه گیری ویروس کرونا تقریباً اکران همه فیلم‌ها به تأخیر افتاده، برادران وارنر گام غیرمعمولی را برای انتشار «گودزیلا در برابر کونگ» دو ماه زودتر از موعد انتظار، برداشته است.
 
«گودزیلا» کرونا را شکست داد!

این هیولا‌های افسانه‌ای در تاریخ ۲۶ مارس، به جای ۲۱ ماه می، در سینما‌ها و سرویس پخش اینترنتی «HBO Max» رخ از نقاب برخواهد کشید.

«Legendary Entertainment»، کمپانی سازنده فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» اخیراً با برادران وارنر در مورد نمایش عمومی این فیلم مشارکت کرده و این دو شرکت با چالش‌هایی مواجه شده اند. شرکت «Legendary Entertainment» تهدید کرده اگر شرکت برادران وارنر با نمایش تمام فیلم‌های سال ۲۰۲۱ در «HBO Max» همزمان آن‌ها را بر پرده سینما‌ها هم به نمایش درآورد، علیه این شرکت از مبادی قانونی اقدام و شکایت خواهد کرد.

مشکل شرکت «Legendary Entertainment» تا حدی به این دلیل بود که کمپانی برادران وارنر پیش از این پیشنهاد ۲۵۰ میلیون دلاری نتفلیکس برای خرید فیلم هیولا را مسدود کرده بود. با این حال، طبق گزارشات، این دو شرکت اختلافات را حل و فصل کردند و به یک استراتژی آزادسازی رضایت دادند که هر دو طرف را راضی کند.

«گودزیلا» کرونا را شکست داد!
گودزیلا نام هیولایی خیالی است که برای اولین بار در سری فیلم‌های ژاپنی به همین نام دیده شد. این جانور معمولاً در فیلم‌هایش علیه سایر موجودات خیالی می‌جنگد و در برخی از فیلم‌ها، به عنوان عامل تهدید کننده‌ای برای انسان‌ها به شمار می‌رود. این هیولا در اعماق دریا‌ها زندگی می‌کند و با نفس اتمی‌اش می‌تواند هر موجودی را از بین ببرد.

نظر شما