شناسهٔ خبر: 45090316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبر داد

آموزش حضوری دانش آموزان پایه های اول و دوم در شهرهای آبی و زرد

گوهری راد گفت: کلاس های اول و دوم ابتدایی در محیط شهری و روستایی با وضعیت آبی و زرد به صورت حضوری برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان؛احسان گوهری راد گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا آموزش حضوری برخی از پایه ها و دوره های تحصیلی با شرایط پیشگیرانه کرونا از بهمن از سرگرفته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: قبل از این تصمیم ستاد استانی کرونا مصوبه ای را برای آموزش دانش آموزان روستایی در مناطقی که دانش آموزان به شبکه شاد و اینترنت دسترسی ندارند به صورت حضوری در نظر گرفته بود.

گوهری راد یادآور شد: مصوبه جدید ستاد کرونا مبنی بر این است که در مدارسی با کمتر از 50 نفر دانش آموز در شهرهای با وضعیت آبی به صورت حضوری دایر شود.

وی افزود: همچنین براساس این مصوبه کلاس های اول و دوم ابتدایی در محیط شهری و روستایی با وضعیت آبی و زرد به صورت حضوری برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان یادآور شد: کلاس های مهارتی در هنرستان های کارودانش و فنی نیز براساس مصوبه ستاد کرونا در شهرها و روستاها با وضعیت زرد و آبی برگزار می شود و پیش از بازگشایی این مدارس نسبت به اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت دانش آموزان اقدام خواهد شد.

گوهری راد خاطرنشان کرد: فعالیت آموزش حضوری دانش آموزان این پایه های تحصیلی از بهمن ماه در کلاس هایی با حداکثر با 10 دانش آموز برگزار خواهد شد و در ایام هفته دانش آموزان به صورت مستمر بر سر کلاس درس حاضر می شوند.

وی متذکر شد: برای حضور دانش آموزان و آموزش حضوری شورای مدرسه با انجمن های مدرسه در یک نشست برنامه ریزی خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: براساس شیوه نامه سازمان استخدامی باید متناسب با وضعیت شهرها معلمان در مدارس حضور پیدا کنند.

گوهری راد با بیان اینکه آموزش مجازی جای آموزش حضوری را نمی گیرد، افزود: خانواده های دانش آموزان این اطمینان را داشته باشند که همکاران ما پروتکل های بهداشتی را در مدارس اجرا خواهند کرد.

 انتهای پیام/

نظر شما