شناسهٔ خبر: 45089869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پایه‌های اول و دوم ابتدایی البرزی از بهمن به مدرسه می‌روند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان البرز، گفت: پایه‌های اول و دوم ابتدایی با توجه به حساسیت موجود و لزوم ارتباط چهره به چهره دانش آموزان با معلمان از ابتدای بهمن ماه به صورت حضوری در مدارس حاضر خواهند شد.

صاحب‌خبر -

یونس جاوید نسب، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در استان البرز زرد و آبی است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا وضعیت مدارس در استان البرز به صورت غیر حضوری انجام شده است.

وی با تأکید بر اهمیت حضور دانش آموزان پایه‌های اول و دوم در کلاس حضوری، تصریح کرد: آموزش حضوری و ارتباط چهره به چهره دانش آموزان با معلمان در پایه‌های اول و دوم ابتدایی نقش به سزایی در اثر بخشی دانش آموز دارد، از این رو با هماهنگی ستاد کرونا مقرر شد دانش آموزان این دو پایه از اول بهمن ماه در کلاس‌های درس حاضر شوند.

جاوید نسب با اشاره به اینکه طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا مبنی بر اینکه حضور 10 دانش آموز سرکلاس ضمن رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مناطق زرد و آبی بلامانع است، افزود: الزامی در این خصوص وجود ندارد ولی با توجه به حساسیت بالای آموزش حضوری و تاثیر ارتباط مستقیم معلم با دانش آموزان در این دو پایه، از والدین درخواست می‌شود در این خصوص همکاری لازم را با مدارس داشته باشند.

جاوید نسب با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۰ هزار دانش آموز در پایه اول و دوم ابتدایی در البرز تحصیل می‌کنند، تصریح کرد: تعداد زیادی از این دانش آموزان عضو شبکه شاد هستند و از همین طریق بازگشایی مدارس اطلاع رسانی نیز شده است.

انتهای پیام/ج

نظر شما