شناسهٔ خبر: 45086593 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرصت‌سوزی در استفاده از ظرفیت تعلیم و تربیت

وزیر آموزش و پرورش گفت: بزرگترین فرصت برای جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت است و با عرض تاسف یکی از فرصت‌سوزی‌هاعدم استفاده از این ظرفیت متعالی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه فوق العاده شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی با موضوع بررسی اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اظهار داشت: بزرگترین فرصت برای جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت است و با عرض تاسف یکی از فرصت‌سوزی‌هاعدم استفاده از این ظرفیت متعالی است. 

وی افزود: این سازمان از مصادیق روشن «معنای قلیل المؤنه و کثیر المعونه» است و الان بار تربیت این سنین صرفا روی دوش خانواده است و کافیست خدمات به خانواده‌ها ارائه شود تا بهره‌وری بالا را در این سنین شاهد باشیم. 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تشکیل این سازمان یک نقطه عطف در نظام تعلیم و تربیت است که تاثیرات خوبی را به همراه خواهد داشت، گفت: باید بتوانیم بخش‌هایی که برخوردار از امکان آموزش در این سنین نیستند را تحت پوشش قرار دهیم. 

وی افزود: بهترین کانون تربیت کودک خانواده است و ما اگر خدمات مشاوره‌ای به والدین بدهیم و آن‌ها را توانمند کنیم به توفیقات مهمی دست پیدا خواهیم کرد.

نظر شما