شناسهٔ خبر: 45068179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمایه‌گذاری 320 میلیاردی بنیاد مستضعفان در حوزه دامپروری طی سال جاری

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: طی امسال حدود 320 میلیارد تومان در حوزه دامپروری در کشور سرمایه گذاری شده که با نرخ امروز حدود 800 میلیارد تومان ارزش دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پرویز فتاح امروز در حاشیه مراسم افتتاح گاوداری 6 هزار راسی قروه که با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان احداث شده است، در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: ورود به بحث تولید در حوزه کشاورزی می‌تواند وابستگی به کشورهای دیگر را به شدت کاهش دهد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و به دنبال توسعه و احداث واحدهای صنعتی در این حوزه هستیم.

وی افزود: کردستان یکی از بهترین استان‌هایی است که می‌تواند در حوزه دامپروری پیشگام باشد چرا که تمام زیرساخت‌های لازم را دارد و شرایط آب و هوایی بی‌نظیری دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: فعالیت‌های این چنین می‌تواند در بحث امنیت غذایی کشور تاثیرات بسیاری داشته باشد و طی امسال حدود 320 میلیارد تومان در این حوزه سرمایه‌گذاری شده که با نرخ امروز حدود 800 میلیارد تومان ارزش دارد.

فتاح یادآور شد: خوشبختانه در راه سرمایه گذاری در حوزه دامپروری تمامی سازمان‌ها با ما همکاری لازم را دارند و با کمترین مشکل می‌توانیم واحدهای صنعتی،نیمه صنعتی و تولیدی را راه‌اندازی کنیم.

وی بیان کرد: با تمام تحریم‌هایی که دشمنان ما اعمال کرده‌اند توانستیم در چند سال اخیر کارهای بزرگی در خودکفایی در زمینه‌های مختلف انجام دهیم و بدون حرف و تنها با عمل توانستیم بسیاری از نیازهای سبد غذایی مردم را تامین کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: خوشبختانه امروز با وجود کارخانه‌های تولیدی فرآورده‌های لبنی در کردستان توانستیم زنجیره تولید در این حوزه را با افتتاح این واحد تولیدی کامل کرده و توانسته‌ایم بخش عمده ای از نیاز استان را برآورده کنیم.

انتهای پیام/2330/75/

نظر شما