شناسهٔ خبر: 45053981 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرزند شهید فخری زاده خطاب به دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی:

نگذارید جریان فکر و اندیشه شهید شود 

تهران- ایرنا- فرزند شهید فخری زاده در پیامی به دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی گفت: مهمترین موضوع بعد از شهادت، جلوگیری از شهید شدن جریان فکری و اندیشه شهید است. نگذارید جریان فکر و اندیشه شهید شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حامد فخری زاده فرزند شهید محسن فخری زاده در واکنش به پویش (علم و علمت زمین نماند) اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، در پیامی ضمن تقدیر و تاثیرگذار بودن کار دانش آموزان گفت: نگذارید جریان فکر و اندیشه شهید شود.

وی در بخشی دیگر از پیام خود آورده است: قطعا مهمترین موضوع بعد از شهادت، جلوگیری از شهید شدن جریان فکری و اندیشه شهید است. موضوعی که متاسفانه دشمن به شدت برای تحققش سرمایه گذاری می کند. 

فرزند شهید فخری زاده عنوان کرد: تنها سلاح این شهید بزرگوار قلمش بود انشالله که به همت جوانان این مرز و بوم، تنها سلاح این شهید بزرگوار زمین نماند. 

فخری زاده همچنین نوشت: خون شهدا متصل به خون سید و سالار شهیدان است. انشالله به حق خون پاک این شهید پرچم این انقلاب هر چه سریعتر به دست صاحب اصلی خودش حضرت ولیعصر (عج) برسد و ما هم جزو یاران آن حضرت باشیم. 

پیش از این دانش آموزان انجمن اسلامی پویشی با عنوان علم و علمت زمین نماند در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار راه اندازی کردند.

به گزارش ایرنا، تروریست‌ها هفتم آذرماه امسال با کمین در مسیر خودروی حامل شهید محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی‌شهر آبسرد دماوند در عملیاتی انتحاری و مسلحانه این دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

نظر شما