شناسهٔ خبر: 45028694 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

آیت الله نوری همدانی:

مسئولان باید روحیه جهادی داشته باشند/ لزوم اجتناب از طرح مسائل اختلاف انگیز

مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: همه اقشار به‌خصوص مسئولان باید روحیه جهادی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، آیت‌الله حسین نوری همدانی مرجع عالیقدر جهان تشیع با صدور پیامی از جهادگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم که با راه‌اندازی گروه‌های جهادی در مسائل فرهنگی و بهداشتی به اقشار مختلف جامعه خدمت کردند، قدردانی کرد.

در متن پیام آیت‌الله نوری همدانی خطاب به حجت الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم آمده است: گزارش ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قم پیرامون فعالیت جهادی عزیزان آن دانشگاه دریافت و موجب خرسندی شد. امروز یکی از موضوعات مهم این است که در این شرایط سخت پیش آمده در کشور که طبق تجربه با مدیریت صحیح و جهادی قابل رفع است، همه اقشار به‌خصوص مسئولان باید روحیه جهادی داشته باشند.

در پیام آیت‌الله نوری همدانی اضافه شده است: انقلاب اسلامی نظامی شاهنشاهی که پشتوانه قدرت‌های استکباری را داشت و خود را در اوج قدرت می‌دید با روحیه جوان و جهادی از بین برد و سپس در دوران دفاع مقدس نیز همین روحیه جوان و جهادی بود که کشور و جنگ را اداره کرد و تجربه نشان داده که فاصله گرفتن از این روحیه جهادی و گرایش به اشرافی‌گری موجب مشکلات در کشور خواهد شد.

در این پیام عنوان شده است: راهی جز اعتماد به نیروی جوان کشور که در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و بهره‌مندی از امکانات داخلی و حمایت از تولیدات داخلی اعم از صنعت و کشاورزی نیست.

در این پیام مطرح شده است: تقویت گروه‌های جهادی بدون موازی‌کاری امر ضروری است و با روحیه و وحدت در بین دستگاه‌ها مشکلات کشور رفع خواهد شد و مسئولان باید با وحدت و همدلی حول ولایت فقیه به فکر خدمت به مردم باشند.

در پیام آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان شده است:‌ مسئولان نباید با طرح مسائل اختلافی و سوق دادن آن به جامعه، مشکلات مردم را بیشتر کنند و مردم باید مطمئن باشند که اگر مسئولان در چارچوب قانون و منویات مقام معظم رهبری عمل کنند اختلافی ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما