شناسهٔ خبر: 67329061 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

دستگیری عامل ایرانی باند کلاهبرداری مقیم ترکیه

متهم با ارائه رسید جعلی و استفاده از کارت تقلبی از متصدیان مغازه کلاهبرداری می‌کرد.

صاحب‌خبر -
دستگیری عامل ایرانی باند کلاهبرداری مقیم ترکیه
کد خبر: 664462
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ۱۲:۳۷:۵۸

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که با ارائه رسید جعلی و استفاده از کارت تقلبی از متصدیان مغازه کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ کیانوش نظری گفت: شخصی با پلیس 110 تماس و اظهار داشت، در بازار طلافروشان عبدل آباد فردی با ارائه رسید کارت به کارت از او خرید انجام داده و بعد از چند ساعت برای فروشنده پیامک مسدود شدن حساب و بلوکه شدن پول واریزی ارسال شده است.

این مقام انتظامی اشاره کرد: بلافاصله تیم عملیات کلانتری 152 خانی آباد به محل اعزام و با بررسی دوربین‌های مداربسته مغازه‌ها، با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی هویت متهم شناسایی شد و دستگیری وی در دستور کار عوامل کلانتری قرار گرفت.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: ماموران پلیس با هوشیاری تمام و با گشت‌زنی‌های هدفمند، متهم را شناسایی و دستگیر کردند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با باندی در ترکیه همکاری می‌کند و از این خریدها مبلغی را برای خود برمی‌دارد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری گفت: شکات این سارق به کلانتری دعوت شدند و متهم را شناسایی کردند و متهم به 7 فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف کردند و شناسایی مالباختگان دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

نظر شما