شناسهٔ خبر: 67326780 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرهنگ نظری خبر داد؛

۷ فقره کلاهبرداری با کارت جعلی

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که با ارائه رسید جعلی و استفاده از کارت تقلبی از متصدیان مغازه کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: شخصی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و اظهار داشت، در بازار طلا فروشان عبدل آباد فردی با ارائه رسید کارت به کارت از ایشان خرید انجام داده است و پس از ترک مغازه، بعد از چند ساعت برای فروشنده پیامک مسدود شدن حساب و بلوکه شدن پول واریزی ارسال شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به آمادگی و هوشیاری بالای مأموران اشاره کرد: بلافاصله تیم عملیات کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد به محل اعزام شده و با بررسی دوربین‌های مداربسته مغازه‌ها، با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی هویت متهم شناسایی و دستگیری وی در دستور کار عوامل کلانتری قرار گرفت.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: مأموران پلیس با هوشیاری تمام و با گشت زنی‌های هدفمند، متهم را شناسایی و دستگیر نمودند و به کلانتری منتقل کردند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با باندی در ترکیه همکاری می‌کند و از این خریدها مبلغی را برای خود بر می‌دارد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری گفت: شکات این سارق به کلانتری دعوت شده و متهم را شناسایی کردند و متهم به ۷ فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف نموده و شناسایی مال باختگان دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظر شما