شناسهٔ خبر: 44992592 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسوولان برای جاده مرگبار سوزا-رمکان کاری کنند

امام جمعه اهل سنت سوزا گفت: بارها در خصوص وضعیت نابسامان جاده مرگبار سوزا-رمکان تذکر داده‌ایم اما همچنان وعده‌های بی‌سرانجام مسوولان و تداوم مرگ شهروندان در تصادفات را شاهد هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، شیخ احمد سلامی‌سوزائی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اهل سنت شهر سوزا اظهار داشت: بارها در خصوص وضعیت نابسامان جاده مرگبار سوزا-رمکان تذکر داده‌ایم.

وی افزود: متاسفانه اهتمامی از سوی مسوولان برای حل این مسئله حیاتی که همواره مردم را به کام مرگ می‌کشاند وجود ندارد.

امام جمعه اهل سنت شهر سوزا تصریح کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی در انعکاس این معضل اساسی به کمک مردم آمده‌اند اما اقدام مثمر ثمری از مسوولان مربوطه شاهد نیستیم.

سلامی‌سوزائی با بیان اینکه هرچند بعضی از مسوولان پیگیر موضوع هستند اما این برای مردم کافی نیست، ادامه داد: اینکه مسوولی از جاده مرگ بازدید کند و بگوید پیگیر هستیم دردی از مردم دوا نمی‌کند.

وی اضافه کرد: وعده‌های بی‌سرانجام مسوولان که ان‌شاالله برای فریب مردم نیست باید هر چه زودتر به عمل تبدیل شود.

امام جمعه اهل سنت شهر سوزا گفت: افرادی که مسوولیت را پذیرفته‌اند باید پاسخگوی مردم باشند و در قیامت نیز خداوند بواسطه امانتی که در اختیار آنان قرار داده حسابرسی می‌کند.

سلامی‌سوزائی تصریح کرد: رانندگان نیز باید قوانین راهنمایی و رانندگی بویژه حرکت با سرعت مطمئنه را رعایت کنند چرا که اگر بواسطه تخلف از این قوانین کشته شوند یا باعث مرگ انسانی بشوند در حکم خودکشی و قتل است.

وی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات جاده سوزا-رمکان مردم باید با جدیت تا حصول نتیجه مطلوب پیگیر باشند.

به گزارش فارس، وضعیت نامناسب جاده سوزا-رمکان همواره تصادفاتی را موجب شده که همچون حادثه هفته اخیر منجر به فوت شهروندان نیز می‌شود. نظر به گردشگرپذیر بودن جزیره قشم عدم اهتمام لازم برای سامندهی این شریان مهم می‌تواند جان شهروندان بویژه مسافران و گردشگران را تهدید و آثار مخربی بر صنعت توریسم جزیره قشم داشته باشد.

انتهای پیام/88050

نظر شما