شناسهٔ خبر: 44947807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیشرفت‌های نظام اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهداست

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح گفت:پیشرفت‌های روز افزون نظام اسلامی در همه عرصه‌ها مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا در برهه‌های مختلف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای ایران شهیدمحسن فخری زاده  با حضور خانواده معظم این شهید والامقام امشب(سه شنبه 16دی) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین «سید ضیاءالدین آقاجان‌پور»، در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری زاده و نقش شهدا در پیشبرد و تحقق عزت و آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت‌های روز افزون نظام اسلامی در همه عرصه‌ها مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا در برهه‌های مختلف است.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح افزود: شهید فخری زاده متولد شهر قم، خاستگاه انقلاب اسلامی بود که علاوه بر مجاهدت و تلاش‌های علمی، در صحنه‌های دفاع از انقلاب و مقابله با دشمنان و دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقاجان پور با تاکید بر اینکه دشمن هرگز دست از دشمنی علیه کشور ما برنمی دارد ادامه داد: ایستادگی و مقاومت و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی تنها راه مقابله با دشمنان است.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح گفت: به برکت خون شهدا و تفکر انقلابی امروز نیرو‌های مسلح کشور در بالاترین سطح آمادگی به لحاظ دفاعی و تجهیزات نظامی قرار دارند که هیچ دشمن خارجی جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد و ایران امروز به نقطه امید مستضعفان جهان تبدیل شده است.

پایان پیام/78

نظر شما