شناسهٔ خبر: 44946777 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسینی: برخی از تیم‌ها علیه پرسپولیس هماهنگ شده اند/ آماده بازی دربی می‌شویم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار تیمش برابر سپاهان صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی بود و بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند، اما نتوانستیم این مسابقه را ببریم و ان شاالله در دیدار‌های بعدی جبران می‌کنیم. حرف‌هایی در ماه‌های گذشته می‌زدند و منتظر همین روز‌ها بودند. همه فریب خوردند و ۵،۴ تیم با هم هماهنگ شدند و سرمایه گذاری کرده و بازیکنانی جذب کردند و کار‌هایی به نفع‌شان انجام شد و همه چیز مشخص است.

او افزود: خیلی از تیم‌ها فریب خورده و راه خودشان را می‌روند. برخی مواقع هم حرف‌هایی می‌زنند، اما ما سکوت کرده‌ایم. تلاش خود را انجام می‌دهیم. هرچند تیم ما در ۳ دیدار متوالی مساوی کرده، اما یکی از آن‌ها مقابل نساجی در آن شرایط آب و هوایی بود که فشار زیادی به ما وارد کرد. ۲ بازی سخت دیگر هم انجام دادیم و اکنون برای دربی آماده می‌شویم.

حسینی درباره دربی پیش رو گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و برای آن مسابقه آماده می‌شویم. بیشتر باید درباره داوری‌ها و کار‌های خنده داری که انجام می‌دهند صحبت کنیم. با  اظهارات کارشناسی داوران خیلی از صحنه‌ها مشخص می‌شود، اما فقط یک صحنه را دیده اید و می‌گویید همان کارشناسی شود.

مدافع پرسپولیس در پایان گفت: بازیکنان حریف در زمان ضدحملات ما خطا می‌کردند، اما داور راحت برخورد می‌کرد. این مسائل برنامه ریزی‌هایی است که برخی تیم‌ها از قبل پیش بینی کرده اند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما