شناسهٔ خبر: 44922370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

افتتاح ۹۸۵ پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی هم زمان با هفته مقاومت در کرمان

سردار حسین معروفی گفت: به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و هفته مقاومت ۹۸۵ پروژه با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در استان کرمان به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، عمرانی و اشتغال زایی در شهرستان نرماشیر اظهار کرد: امروز در هفته مقاومت، به برکت وجود شهید سلیمانی توفیق یافتیم ۹۸۵ پروژه را در استان کرمان افتتاح کنیم.

وی افزود: این پروژه ها با مرکزیت شهرستان نرماشیر و در مجاورت مدرسه ۶ کلاسه ای که ساخته شده و به نام حاج قاسم مزین شده، افتتاح شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: این ۹۸۵ پروژه با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان ساخته شده، ۲ پروژه مسکن مدد جویی و اشتغال زایی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده سازی شده است.

سردار معروفی مطرح کرد: در این پروژه ها بهره برداری از ۱۰۰ واحد مسکن مددجویی با اعتبار ۶.۵ میلیارد تومان، ساخت و تکمیل ۴ سوله ورزشی عام المنفعه مردمی با اعتبار ۲ میلیارد تومان، ۲۵ پروژه آبرسانی و انتقال آب روستایی در شرق و جنوب استان که با اعتیار ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

وی یادآور شد: ساخت و تکمیل ۱۸ مسجد به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، ساخت ۷۸۵ سرویس بهداشتی به ارزش ۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان، پروژه انتقال آب کشاورزی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان، ساخت مدرسه ۶ کلاسه به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان در استان انجام شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ساخت ۹ واحد خانه عالم در مناطق مورد نیاز به ارزش ۵۸۵ میلیون تومان، ساخت و افتتاح ۶ ساختمان ستاد نواحی بسیج به ارزش ۶ میلیارد تومان، بازسازی گلزار مطهر شهیدان با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان و در مجموع این پروژه ها با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و کمک ۶ میلیاردی سپاه انجام شده است.

سردار معروفی گفت: ۴۰۰ طرح اشتغال زایی با یک حرکت جهادی ۲ ماهه به ارزش ۱۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، پروژه بسیار ارزشمندی بین سپاه، بسیج سازندگی و کمیته امداد انجام شده که ۷۸ میلیارد تومان برای اشتغال زایی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این سری اقدامات که به صورت عام المنفعه برای مردم استان انجام شده در همین جا پایان نمی یابد و ادامه دارد، تا زمانی که نیاز است ما بر اساس اولویت ها در کنار مردم به ویژه در مناطق کمتر برخوردار ایستاده ایم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: ما در استان کرمان توفیق یافتیم قرارگاهی به نام قرارگاه خدمات اجتماعی با کمک رده های حمایتی راه اندازی کرده و همه اقدامات جهادی را در قالب این قرارگاه قرار دادیم تا به صورت هدفمند به مردم استان خدمت رسانی کنیم.

سردار معروفی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ کس در اقدامات جهادی منتظر تشکر نیست، از مردم درخواست داریم تا از کسی تشکر نکنند چرا که ما با نظر و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به محرومین و مردم عمل می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما