شناسهٔ خبر: 44918534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح بیش از 900 طرح محرومیت‌زدایی سپاه در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: 945 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه به مناسبت سالگرد سردار شهید سلیمانی در استان کرمان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی در حاشیه افتتاح 945 پروژه محرومیت‌زدایی در استان کرمان به‌مناسبت سالگرد سردار سلیمانی این اقدام را از برکات وجود نازنین این شهید عزیز خواند و اظهار داشت: مرکزیت این پروژه‌ها در شهر نرماشیر و در کنار مدرسه‌ای آغاز می‌شود که با نام سردار آسمانی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از هزینه‌کرد این پروژه‌ها سخن به میان آورد و عنوان داشت: این 945 پروژه، جمعا 43 میلیارد و 750 میلیون تومان هزینه در برداشته‌اند که دو پروژه نیز مسکن مددجویی و اشتغال با مشارکت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) است.

معروفی مسکن مددجویان را 100 واحد برشمرد و اضافه کرد: این واحدها با کمک کمیته امداد بود که 6 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه داشته است.

وی از ساخت و تکمیل مجتمع ورزشی سخن به میان آورد و گفت: 4 سوله ورزشی عام‌المنفعه با دو میلیارد هزینه در استان داریم.

معروفی تصریح کرد: 25 پروژه آب‌رسانی و انتقال آب روستایی را در شرق و جنوب استان داریم که یک میلیارد و 750 میلیون تومان هزینه برداشته است.

وی از ساخت و تکمیل 18 مسجد به ارزش 2 میلیارد و 700 میلیون تومان خبر داد و ابراز داشت: 785 سرویس بهداشتی به ارزش یک میلیارد و 570 میلیون تومان را نیز اجرایی کردیم که عمدتا در جنوب استان کرمان ساخته شده‌اند.

معروفی ادامه داد: پروژه انتقال آب کشاورزی به ارزش 600 میلیون تومان، ساخت یک باب مدرسه 6 کلاسه به ارزش 750 میلیون تومان، ساخت 9 واحد خانه عالم به ارزش 585 میلیون تومان، ساخت و افتتاح 6 ساختمان نواحی مقاومت بسیج به ارزش 6 میلیارد تومان و بازسازی گلزار مطهر شهیدان صد میلیون تومان از دیگر اقدامات انجام شده است که ارزش هزینه‌ای آن 23 میلیارد و 750 میلیون تومان و 6 میلیارد تومان هم در بحث سپاه بوده است.

وی ادامه داد: تعداد 400 طرح اشتغال‌سازی با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد و کمیته امداد کشور انجام دادیم که طبق این توافق نامه 78 میلیارد تومان هزینه‌کرد داشته‌ایم که امروز 400 طرح از آن را بهره‌برداری کردیم و نزدیک به 14 میلیارد تومان نیز در آن هزینه شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از ادامه این اقدامات سخن به میان آورد و با تاکید بر اینکه مردم ما مطمئن باشند، که این راه ادامه خواهد داشت، گفت: تا زمانی که نیاز باشد، با اولویت، در کنار مردم به ویژه مناطق کمتر برخوردار و البته روستاها خواهیم بود.

وی از قرارگاه خدمات حمایتی سخن گفت و تصریح کرد: این قرارگاه را با همکاری بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، آستان قدس رضوی، سپاه، بسیج و بانک رسالت تشکیل دادیم و در صدد این هستیم که همه اقدامات جهادی را در قالب مجموعه‌ای واحد قرار دهیم تا بتوانیم به صورت هدفمند اقدام کنیم.

معروفی عنوان کرد: ما منتظر تشکر از هیچ کسی نیستیم و در قالب تکلیفی که از حضرت امام خامنه‌ای گرفته‌ایم، کار را آغاز و ادامه می‌دهیم، همه اینها نظر حضرت آقا و هدیه ایشان برای مردم کرمان است.

انتهای پیام/3388/ب

نظر شما