شناسهٔ خبر: 44844414 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عملکرد کمانداران پس از طی ۵ مرحله اردوی آماده سازی

میررحیمی: رشد رکورد کمانداران دور از انتظار بود

ظریفه ملک‌پور

سرمربی تیم ملی ریکرو در ارزیابی از وضعیت کمانداران پس از طی ۵ مرحله اردوی آماده سازی گفت: در طی مدت شروع اردوها، رکوردهای خوبی بویژه در بخش مردان ثبت شده که انتطار چنین رکوردهایی را نداشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مجید میررحیمی در خصوص وضعیت تمرینات ملی پوشان ریکرو از زمان شروع اردوها، گفت: از ابتدای شهریور تا به امروز که کمانداران پنجمین اردوی آماده سازی خود را در سایت تیروکمان سپری می کنند، براساس برنامه ریزی صورت گرفته کمانداران به سطح آمادگی خوبی رسیده اند و رشد رکوردها بویژه در بخش مردان راضی کننده است.

وی افزود: برای حضور موفق کمانداران در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک در فرانسه ۱۰ مرحله اردوی آماده سازی پیش بینی شده که در پنجمین مرحله روند آماده سازی و رشد رکورد کمانداران به گونه ای بود که انتظار نداشتیم.

میررحیمی همچنین درباره برنامه های پیش بینی شده برای تیم ملی ریکرو اظهار کرد: دو مسابقه تدارکاتی کاپ آسیا تایلند و جام جهانی شانگهای چین طبق برنامه تقویم فدراسیون جهانی در سال آینده برای آماده سازی تیم پیش بینی شده که امیدوارم با حضور در این دو تورنمنت بتوانیم بهترین عملکرد را در فرانسه داشته باشیم. 

وی در پایان اضافه کرد: هر چند کار سخت و دشواری را تا آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک در فرانسه پیش رو داریم، اما برای دستیابی به هدف پیش بینی شده از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما