شناسهٔ خبر: 44749026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عزم قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای ساخت‌وساز‌ پروژه‌های عمرانی در گلستان

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه خاتم و استان گلستان عزم خود را جزم کردند تا دور جدیدی از ساخت و ساز را در این استان رقم بزنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار سعیدمحمد صبح امروز در نشست تخصصی به منظور پیگیری تفاهم‌نامه‌های پروژه‌های استان گلستان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اظهار کرد: قرارگاه خاتم و استان گلستان عزم خود را جزم کردند تا دور جدیدی از ساخت و ساز را در این استان رقم بزنند.

وی استان گلستان را استانی باظرفیت خواند و تصریح کرد: زیرساخت‌های استان گلستان آماده نیست لذا پروژه‌هایی در تفاهم‌نامه قبلی 23 طرح را توافق و امضاء کردیم که اگر اجرا شود می‌تواند تاثیرگذاری زیادی در معیشت مردم داشته باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با تاکید بر اینکه هدفگذاری قرارگاه حرکت به سمت تولید و اشتغال است، افزود: تمام تلاش‌ها تقویت تولید و اشتغال در حوزه کشاورزی، تأمین آب، حمل و نقل و خدمات شهری معطوف شده است.
سردار محمد با اشاره به اینکه دبه ثمر رساندن یک پروژه در این شرایط سخت خیلی پیچیده است، گفت: استان مشکلات را می‌داند، پروژه را تعریف می‌کند ولی برای به ثمر رساندن آن نیاز به تصمیم گیری در وزارتخانه هاست و بروکراسی سنگین اداری در این زمینه وجود دارد.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: تاکنون موضوعات سه پروژه استان گلستان با قرارگاه خاتم حل و فصل شده است شهر بازی گرگان، زهکشی 50 هزار هکتاری، آبیاری نوین در سطح 15 هزار هکتار از جمله آن است.

این خبر در حال تکمیل شدن است.

انتهای پیام/83001/

نظر شما