شناسهٔ خبر: 44746463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزیر ارتباطات وارد شهر زاهدان شد

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور بررسی وضعیت دسترسی مناطق روستایی سیستان وبلوچستان به ارتباطات پایدار و اینترنت پرسرعت امشب وارد شهر زاهدان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور بررسی وضعیت دسترسی مناطق روستایی به ارتباطات پایدار و اینترنت پرسرعت و همچنین پیگیری پروژه‌های در حال انجام در سیستان و بلوچستان، امشب وارد شهر زاهدان شد.

او  در این سفر ۱۰ روزه مشکلات زیرساختی استان در حوزه ارتباطات را بررسی خواهد کرد، به گفته آذری جهرمی بعد از بازگشت، به طور مرتب و دائم یکی ازمعاونین این وزارتخانه تا اتمام پروژه در استان مستقر خواهد شد و در طول این مدت نیز مجدداً برای سرکشی به استان باز خواهند گشت.

بر اساس برنامه‌های اعلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تا پایان امسال  تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند و امکان دسترسی آنان به اینترنت پرسرعت فراهم می‌شود.

با این حال هنوز چند استان ازجمله استان سیستان و بلوچستان از برنامه توسعه ارتباطات روستایی عقب هستند؛ به همین منظور، آذری جهرمی وزیر ارتباطات با همراهی جمعی از مدیران مرتبط این وزارتخانه و نمایندگان اپراتور‌های کشور برای پیگیری مشکلات پروژه‌های ارتباطی و تسریع در انجام آن‌ها به استان سیستان و بلوچستان سفرکرده تا با حضور میدانی در مناطق محروم روستایی روند توسعه ارتباطات در این مناطق را تسریع کند.

انتهای پیام/ع

نظر شما