شناسهٔ خبر: 44750186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با شهدای زاهدان تجدید بیعت کرد

آذری جهری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در گلزار شهدای زاهدان با شهدای این شهر تجدید بیعت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستين روز از سفر به سيستان و بلوچستان به همراه احمدعلی موهبتی “استاندار” در گلزار شهداي زاهدان حضور یافت و با قرائت فاتحه و اهداي گل و گلاب با آرمان هاي شهدا و امام شهدا تجديد بیعت کرد.

 

 آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور بررسی وضعیت دسترسی مناطق روستایی به ارتباطات پایدار و اینترنت پرسرعت و همچنین پیگیری پروژه‌های در حال انجام در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته وارد شهر زاهدان شد.

 

بر اساس برنامه‌های اعلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تا پایان سال جاری تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند و امکان دسترسی آنان به اینترنت پرسرعت فراهم می‌شود.

 

با این‌ حال هنوز چند استان ازجمله استان سیستان و بلوچستان از برنامه توسعه ارتباطات روستایی عقب هستند؛ به همین منظور، آذری جهرمی وزیر ارتباطات با همراهی جمعی از مدیران مرتبط این وزارتخانه و نمایندگان اپراتورهای کشور برای پیگیری مشکلات پروژه‌های ارتباطی و تسریع در انجام آن‌ها به استان سیستان و بلوچستان سفرکرده تا با حضور میدانی در مناطق محروم روستایی روند توسعه ارتباطات در این مناطق را تسریع کند.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از سفر به سیستان و بلوچستان از اختصاص حدود یک هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های مخابراتی این استان خبر داده است.

پایان پیام/291

نظر شما