شناسهٔ خبر: 44605396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

افزایش ۲۷ درصدی بارشهای اصفهان نسبت به سال گذشته

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال زراعی، میانگین بارشها در استان اصفهان ۶۸ میلی‌متر بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با افزایش ۲۷ درصدی همراه بوده است.

صاحب‌خبر -

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به بارشهای اخیر در استان اصفهان اظهار داشت: با فعالیت سامانه بارشی اخیر، میزان بارشها در شهرستان چادگان ۲۹ میلمیتر، فریدونشهر  ۲۱ میلیمتر،سمیرم 6 میلیمتر، شهرضا ۱۲ میلیمتر، کاشان ۲ میلیمتر و اصفهان ۱۱ میلیمتر، ثبت شد.

وی افزود: از ابتدای سال زراعی، میانگین بارشها در استان اصفهان ۶۸ میلی متر بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با افزایش ۲۷ درصدی همراه بوده است؛بیشترین میزان بارشها در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان رخ داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به عدم خسارت و یخ زدگی در روزهای اخیر تصریح کرد: سامانه بارشی در مناطق شمال، شمال شرق، شرق با کاهش دما و آب گرفتگی و رگبار همراه است و به تدریج از استان اصفهان در حال خارج شدن است.

وی با اشاره به اجرای طرح « امداد زمستانی» از ۲۰ آذرماه همزمان با سراسر کشور تصریح کرد: استان اصفهان با ۱۲ هزار کیلومتر راه، به طرح « امداد زمستانی» مجهز شده است تا در این طرح در قالب چهار هزار و ۲۰۰ نیرو و در قالب ۷۵۲ تیم ثابت و سیار امداد رسانی در جاده های استان اصفهان و به ویژه گردنه ها انجام شود.

48

نظر شما