شناسهٔ خبر: 44603794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا:

امتحانات نهایی «دی ماه» حضوری برگزار می‌شود

بالو با اشاره به اینکه محل آزمون قبل و بعد از حضور دانش‌آموزان ضدعفونی می‌شود گفت: امتحانات نهایی «دی ماه» در مقطع پایه دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «حسین بالو» ظهر امروز(شنبه، 29آذر) در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: همه مسئولان باید در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت همکاری لازم را با اداره آموزش و پرورش داشته باشند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: فلسفه تشکیل شورای آموزش و پرورش که در قالب قانون است این است که تمام مصوبات این جلسه باید توسط دستگاه‌های اجرایی به اجرا در آید.

 

وی با اشاره به تقدیر از معلمان پایه اول شهرستان گفت: به دلیل شرایط موجود حاکم بر جامعه و ویروس کرونا، امروز از نماینده معلمان پایه اول شهرستان صومعه‌سرا به صورت نمادین تجلیل به عمل می‌آید.

 

بالو با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، آموزش حضوری دانش‌آموزان در هر شرایطی ممنوع است تصریح کرد: مهمترین موضوع جلسه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان است که امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

 

مدیرآموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به اینکه محل آزمون قبل و بعد از حضور دانش‌آموزان ضدعفونی می‌شود خاطرنشان کرد: در خصوص امتحانات داخلی تمهیدات لازم توسط معلم و مدیر مدرسه گرفته می‌شود و اگر دانش‌آموزی در شبکه شاد کلا حضور نداشته از آن دانش‌آموزان فقط دروس تخصصی امتحان گرفته می‌شود.

 

«محمد حیدری» در ادامه این جلسه اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه، هماهنگی غیر دستگاهی برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت و ترویج فرهنگ آموزشی آموزش و پروش است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار صومعه‌سرا افزود: در هر جلسه مصوباتی داریم که دستگاه‌های مربوطه باید این صموبات را پیگیری و اجرا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه دستگاهی که بدون قرارداد از املاک آموزش و پروش استفاده می‌کنند باید به صورت قانونی قرارداد بسته شود گفت: ملاک و معیار ما در برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری است اما اگر وضعیت شهرستان سفید شد مشکلی برای برگزاری حضوری امتحانات نیست.

 

پایان پیام/526

نظر شما