شناسهٔ خبر: 44490682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار مرکزی خبر داد:

افزایش صد در صدی تخت های بیمارستانی شهرستان خمین تا سال ۱۴۰۰

استاندار مرکزی گفت: با تکمیل طرح بیمارستان حضرت فاطمه(س) خمین ۱۴۰ تخت خواب به امکانات درمانی و بستری این شهر افزوده می شود و با احتساب بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی امام خمینی (ره) این شهرستان، شمار تخت‌های بیمارستانی شهرستان خمین تا سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد و به ۲۶۰ تخته می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی آقازاده در حاشیه بازدید از طرح در حال ساخت بیمارستان حضرت فاطمه (س) خمین در جمع خبرنگاران افزود: این بیمارستان دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و پس از پیگیری بسیار جدی، قراردادی به مبلغ ۷۱۰ میلیارد ریال با پیمانکار این طرح منعقد شد که بر اساس آن، این مرکز درمانی باید در مدت ۹ ماه تکمیل شود.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان ۱۴۰ تخت خوابی حضرت فاطمه (س) در خمین به صورت نقدی است و انتظار می رود در مدت زمانی کمتر از ۹ ماه این مرکز درمانی آماده بهره‌برداری شود.

استاندار مرکزی اظهار داشت: محل اسکان برای پزشکان متخصص در خمین دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و احداث چنین مکانی در ماندگاری و ایجاد انگیزه برای آنان تاثیرگذار است. در این راستا استانداری 5 میلیارد ریال برای تکمیل محل اسکان پزشکان متخصص در خمین کمک کرده و انتظار می رود تا ماه آینده این طرح به بهره‌برداری برسد.

نظر شما