شناسهٔ خبر: 68720964 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نایب رئیس شورای شهر کرج:

سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در نقاط پرتردد شهر ضعیف است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مردم در بعضی ایستگاه‌های پرازدحام دقایق طولانی را در انتظار اتوبوس به سر می‌برند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، فاطمه منعمی صبح امروز _چهارشنبه بیست و هشتم شهریور_ در نطق پیش از دستور یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: سه راه رجایی‌شهر، بلوار مؤذن به سمت دانشگاه و پایانه شهید سلطانی از جمله این نقاط هستند.

وی افزود: اینها مناطقی هستند که به اطلاع ما رسیده است و نقاط دیگری از شهر نیز شامل این مشکل می‌شود.

عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: اگر خدمات‌رسانی تاکسی‌های اینترنتی به ویژه در نقاط عنوان شده نباشد در این معابر با مشکلات جدی روبه‌رو خواهیم شد.

منعمی تصریح کرد: علت کمبود اتوبوس‌ها و فواصل طولانی تردد آن‌ها باید مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد، چراکه شهروندان باید از ناوگان حمل‌ونقل شهری مناسب بهره‌مند شوند و تأخیر و کمبود در این زمینه مورد پذیرش نیست.

وی با اشاره به شرایط نامطلوب کفپوش‌ها و روشنایی پارک‌ها، ادامه داد: با توجه به تذکر این مورد در گذشته، کفپوش تعدادی از پارک‌ها ترمیم و اصلاح شد اما در زمینه تأمین روشنایی پارک‌ها اقدامی انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: نبود روشنایی مناسب در پارک‌ها، وقوع ناهنجاری‌ها و حوادث متعددی را به همراه دارد که لازم است در این زمینه اقدام فوری انجام گیرد.

منعمی از شهرداری کرج خواست گزارش اقدامات خود را در قبال سوالات اعضای شورا به موقع و به صورت جامع ارائه دهد تا این موارد مورد تذکر قرار نگیرد.

نظر شما