شناسهٔ خبر: 44433730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار ایلام:

مرحوم آیت الله محمد یزدی با تمام خلوص نقش آفرینی کرد

استاندار ایلام گفت: مرحوم آیت الله یزدی در عرصه‌های مهمی چون مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه، مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با خلوص تمام نقش‌آفرینی کرد.

صاحب‌خبر -

قاسم سلیمانی دشتکی، با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمّد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عضو مجلس خبرگان رهبری و یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت و اظهار کرد: رحلت عالم مجاهد و جلیل القدر آیت الله حاج شیخ محمّد یزدی رضوان الله علیه موجب تالم و تاثر گردید. 

این عالم بزرگوار از مبارزان دوران انقلاب و از چهره‌های ماندگار و وفادار به امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود که در عرصه‌های مهمی چون مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه، مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با خلوص تمام نقش‌آفرینی کرد.

اینجانب رحلت این فقیه و عالم وارسته را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و به ویژه خاندان گرامی ایشان، آحاد ملت و مردم شریف استان ایلام، روحانیت عظیم الشأن و همه‌ ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند منّان علوّ درجات آن مجاهد فقید را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

نظر شما