شناسهٔ خبر: 44381108 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان:

۶۱ درصد خوابگاه‌های دانشجویی عمر بالای ۲۰ سال دارند

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم گفت: در کشور ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار متر مربع فضای خوابگاه وجود دارد که از این میزان حدود ۶۱ درصد خوابگاه‌ها عمر بالای ۲۰ سال دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه امیرکبیر، ناصر مطیعی در مراسم افتتاح خوابگاه ناجیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اظهار کرد: در کشور ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار متر مربع فضای خوابگاهی وجود دارد که از این میزان حدود ۶۱ درصد خوابگاه‌ها عمر بالای ۲۰ سال دارند و به عنوان بنا‌های فرسوده بشمار می‌روند.

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم اظهار داشت: متاسفانه بخشی از این خوابگاه‌های فرسوده در دانشگاه‌های بزرگ و سطح یک کشور قرار دارند چرا که در دوره‌ای دانشگاه‌های بزرگ مورد بی مهری بودجه‌ای قرار گرفتند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اظهار داشت: با کمک خیرین بخشی از مشکلات خوابگاهی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه‌های برتر کشور رفع شده است.

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان ضمن تبریک و گرامیداشت روز دانشجو گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دوره مدیریت دکتر معتمدی توجه خوبی به خدمات رفاهی دانشجویی داشته است.

وی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه خدمات دانشجویی شتاب بسیار خوبی داشته است که این شتاب در زمینه توسعه کمی و بهبود فضای موجود بوده است.

رئیس سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: این دانشگاه در حوزه دانشجویی شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی بوده است که این امر موجب شده تا دانشجویان زندگی راحت‌تر داشته باشند.

وی ادامه داد: برنامه داریم با حضور وزیر علوم مجموعه‌ای از خوابگاه‌های دانشجویی را افتتاح کنیم که حدود ۸۰ درصد کار‌های خوابگاه‌ها به اتمام رسیده و بازسازی و نوسازی شده اند.

نظر شما