شناسهٔ خبر: 44377031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

میراث فرهنگی و زندان‌های آذربایجان‌شرقی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک مابین ادارات کل میراث‌فرهنگی و زندان‌های استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه‌زاده در مراسم امضا همکاری تفاهم‌نامه‌ با مدیر‌کل زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه در راستای توانمندسازی و تربیت نیروهای انسانی ماهر منعقد شد، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای بهره‌گیری از برخی ظرفیت‌های هنری در حال رشد و توسعه، قابلیت‌های فنی و خوداشتغالی در میان مددجویان تحت پوشش اداره‌کل زندان‌ها منعقد شد.

او در ادامه پرورش و هدایت استعدادهای فکری و فنی مددجویان در راستای رسیدن به خودباوری و استقلال مالی را از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه عنوان کرد و گفت: از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه می‌توان به جلوگیری از تکرار جرم با کسب مهارت‌های هنری، جامعه‌پذیری و کسب مقبولیت اجتماعی مددجویان پس از دوران حبس، بسط و گسترش صنایع‌دستی متناسب با شرایط بومی زندان‌ها با رویکرد تلفیق علم و عمل از طریق ارائه طرح و الگو‌های بازارمحور، اشاره کرد‌.

حمزه‌زاده خاطرنشان کرد: اعتبار این تفاهم‌نامه به مدت سه سال از تاریخ امضا و مبادله آن خواهد بود که در صورت نیاز و تائید طرفین تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/60001/س

نظر شما