شناسهٔ خبر: 44322357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«برنامه‌محوری»؛ اولویت فرمانداری سمنان/ مردم از مسؤولان فقط کار می‌خواهند

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به لزوم «برنامه‌محوری» به‌عنوان اولویت کار در فرمانداری سمنان تأکید کرد: مردم امروز از مسؤولان کار و تلاش برای رفع مشکلات را مطالبه می‌کنند.

صاحب‌خبر -

عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره مسائل مهم شهرستان سمنان، با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر به پروژه‌های عمرانی شهرستان سمنان و پیگیری اختصاص اعتبار به آنها از سوی مدیران، پویایی مدیریتی در شهرستان را در تمام سطوح خواست جدی مردم دانست و بر ضرورت در نظر داشتن مطالبات مردمی از سوی مسئولان استانی تأکید کرد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: در دیدار با استاندار سمنان و سرپرست فرمانداری سمنان، اولویت‌های اساسی و دغدغه‌های مهم شهرستان سمنان را مورد تأکید قرار داده و بر لزوم پیگیری جدی این مسائل تا رسیدن به سرانجام مطلوب در حداقل زمان ممکن تأکید کرده‌ایم.

گلرو گفت: همه ما به‌عنوان مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وظیفه داریم تا در خدمت مردم عزیزمان بوده و از هیچ کوششی برای رشد، پیشرفت و اعتلای استان و شهرستان‌ها دریغ نکنیم.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس بیان کرد: خواست مردم از مسؤولان، امروز فقط کار، دوری از سیاست‌زدگی، تلاش برای عمران بیشتر و بهره‌برداری از طرح‌هایی است که سال‌هاست بر روی زمین مانده است.

او اضافه کرد: به‌عنوان نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته‌ام تا به‌صورت تمام‌وقت برای رفع مشکلات و تنگناهای حوزه انتخابیه تلاش و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنم؛ همه مسؤولان باید در این راه به انجام وظایف خود با دیدی ورای آنچه تا امروز بوده است، بنگرند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: در مدت کوتاه مسؤولیت نمایندگی مردم، با ده‌ها دیدار استانی و ملی و انجام مکاتبات لازم، بسیاری از مسائل رهاشده از گذشته را پیگیری و به مرحله اجرا رسانده‌ایم و این روال پرقدرت ادامه خواهد داشت و مسؤولان هم باید پای کار باشند.

گلرو تصریح کرد: اصلی‌ترین دغدغه بنده، پیگیری پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای حوزه انتخابیه است که امیدوارم با همکاری و همت سرپرست فرمانداری و سایر مسؤولان شهرستان سمنان زودتر به فرجام برسد.‌

او بیان کرد: سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان با محور قرار دادن اصل «برنامه‌محوری»، تشریک مساعی و اولویت دانستن خواست علما و روحانیان، مؤثران و مردم شهرستان تلاش کند تا از فرصت چندماهه مانده تا پایان دولت در راستای تحول‌آفرینی و توسعه شهرستان سمنان استفاده کند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس تأکید کرد: مردم امروز از مسؤولان کار و تلاش برای رفع مشکلات را مطالبه می‌کنند و نماینده موظف است بر اساس عهدی که با آنها دارد، بر ایفای مسؤولیت مدیران نظارت داشته باشد.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

نظر شما