شناسهٔ خبر: 44287061 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

دوربین هایک ویژن، بهترین برند دوربین مداربسته

آیا می خواهید بدانید که خدمتکار منزل شما کارهای خود را انجام می‌دهد؟ آیا به تحویل فعالیتهای انجام شده نیاز دارید؟ آیا می خواهید مطمئن شوید که انبار محصولات شما ایمن است؟ برای تمامی این موارد کافیست که در هر لحظه و در هرجای دنیا، با گوشی تلفن همراهتان، نگاهی به تصاویر دوربین مداربسته خود بیندازید.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:

شما هم همیشه به هنگام مسافرت و ترک منزل برای طولانی مدت نگران امنیت منزل خود بوده­اید؟ این نگرانی تنها مختص به منزل شما نیست بلکه می­تواند هر جایی را شامل شود؛ شما باید به نحوی از امنیت مغازه یا کارخانه­ی خود در ایام تعطیل مطمئن باشید. وقتی در تعطیلات پایان هفته به باغ خود سری می­زنید چیزی شما را شوکه می­کند اما نمی­دانید علت آن چه چیزی یا کسی بوده­ است. نمی­دانید چه چیزی باغچه­ی پر از گل شما را ویران نموده ­است!

حتما برای شما اتفاق ­افتاده که نیاز داشته­ اید از راه دور نگاهی به وضعیت کارخانه­ و دستگاه­های خود بیندازید؛ یا نظارت بر ورود و خروج و تردد افراد متفرقه به ساختمان مسکونی­تان. موضوع نظارت از مکان­های آموزش و اداری گرفته تا واحدهای صنعتی و حتی دام­پروری نیاز مبرم است.

آیا می خواهید بدانید که خدمتکار منزل شما کارهای خود را انجام می‌دهد؟ آیا به تحویل فعالیت­های انجام شده نیاز دارید؟ آیا می خواهید مطمئن شوید که انبار محصولات شما ایمن است؟ برای تمامی این موارد کافیست که در هر لحظه و در هرجای دنیا،  با گوشی تلفن همراه­تان، نگاهی به تصاویر دوربین مداربسته خود بیندازید.

نظارت از راه دور توسط دوربین مدار بسته

امروزه سیستم ­های دوربین مداربسته نه تنها پاسخگوی تمام این نیازها هستند بلکه امکاناتی بسیار فراتر را در اختیار کاربران خود قرار می­دهند. انتقال تصاویر از یک یا چند مبدا به مقصد تمامی نقاط جهان به آسانی امکان پذیر است و قرار دادن دوربین مداربسته  در یک مکان به معنی نظارت کامل و 24 ساعته آن مکان از اقصی نقاط جهان و در صورت لزوم بوسیله چندین کاربر است؛ حتی امکان نظارت صوتی و تصویری همزمان نیز مهیا است .

با وجود دوربین‌های نظارتی می‌توانید بدون نگرانی از اتفاقاتی که در خانه و محل کارتان رخ می‌دهد، از تعطیلات خود لذت ببرید و آرامش خاطر بیشتری داشته­باشید. برای ساختمان­ مسکونی­تان دیگر نیاز به هزینه­ی استخدام نگهبان نخواهید داشت. چرا­که ورود و خروج و تردد افراد در همه جای ساختمان ثبت می­شود.

 

مزایا و امکانات دوربین مداربسته

بهتر است نگاهی به مزایا و امکاناتی که دوربین مداربسته در اختیار ما قرار می­دهند بیندازیم:

موضوع نظارت همواره مورد نیاز اقشار و مشاغل مختلف بوده­ است. در بسیاری از کارخانه­ها نظارت بر عملکرد دستگاه­ها بسیار اهمیت دارد. به­خصوص زمانی­که به دلیل شرایط خاص، امکان حضور اپراتور وجود نداشته ­باشد یا خطر­آفرین باشد. کارخانه­های تولید مواد شیمیایی، ریخته­گری، رادیو اکتیو و غیره اغلب شامل بخش­هایی هستند که نیاز به نظارت و بررسی مستمر دارند و در­عین­حال حضور افراد در آن بخش­ها بسیار خطرناک است. در بخش­­های مختلف نیاز به نظارت به منظور اقدام به موقع محسوس است. از نظارت والدین بر کودکان و سالمندان در خانه گرفته تا نظارت پرستار­ها بر بیماران بخش­های مختلف مراکز درمانی.

امکان ذخیره­ی تصاویر، ویژگی سودمند دیگری است که در دوربین­های مداربسته وجود دارد. شما قادر خواهید­بود رویدایدی را در روزها یا حتی ماه­ها قبل بازبینی­کنید؛ اینجاست که می­توانید ببینید که چه کسی یا چه چیزی به باغچه­ی شما آسیب زده است! هر چه حجم فضای ذخیره سازی بیشتری را به دستگاه­تان بیفزایید به تصاویر گذشته­ی بیشتری دسترسی خواهید داشت.

دوربین­های مداربسته در کنار نقش نظارت، تامین­کننده امنیت نیز هستند. دوربین­های مداربسته در فروشگاه­ها، ساختمان­های مسکونی، اماکن عمومی و غیره علاوه بر نظارت، عامل پیشگیری از وقوع بسیاری از جرم­ها هستند. اضافه بر این­ها در صورت رخ دادن جرم یا اتفاق­های ناخواسته، تصاویر، شاهد مهمی ‌برای مشخص شدن یا اثبات حقیقت هستند. شما می­توانید از تصاویر ثبت­ شده خروجی بگیرید و در اختیار مراجع مربوط قرار­ دهید.

اگر بنا به دلایلی مجبور هستید شب­ها خودروی تان را درب منزل پارک کنید، چیزی جز خرید دوربین مداربسته قادر نخواهد بود امنیت آن را تامین ­کند. حتی اگر بلایای طبیعی به خودروی شما آسیب بزند باز هم با وجود تصاویر ثبت شده می­توانید از بیمه ادعای خسارت کنید، چرا­که مدرکی معتبر برای اثبات آن در اختیار دارید. ویژگی دید در شب موجود در دوربین­های مداربسته، نگرانی از بابت نظارت و ثبت تصاویر در شب را به خوبی برطرف­کرده و ثبت تصاویر با­کیفیت، در هر ساعت از شبانه روز را ممکن ساخته است.

اگرچه برند­های گوناگونی از دوربین مدار­بسته وجود دارند که می­توانید از آن­ها استفاده­کنید، اما بهترین کار این است که در دوربین ­های نظارتی باکیفیت سرمایه­گذاری­کنید، تا بتواند سطح قابلیت اطمینان و کارایی لازم را برای خانه یا مشاغل شما فراهم کند.

دوربین مدار بسته هایک ویژن

شرکت هایک ویژن یک شرکت تولید کننده تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری است. این شرکت که از سال 2001 در کشور چین فعالیت خود را آغاز کرده است، توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات و دوربین‌های نظارتی دنیا را از آن خود کند.

شایان ذکر است که دوربین هایک ویژن تنها برندی در ایران است که هم در پروژه­های بسیار بزرگ وحساس و دولتی (پالایشگاه­ها، نیروگاه­ها و...) و هم در پروژه­های کوچک (منازل مسکونی، واحدهای اداری، کارگاه­ها و...) مورد استفاده قرار می­گیرد. دلیل این موضوع کیفیت بسیار بالای این محصولات و همچنین طیف گسترده­ای از محصولات متناسب با نیاز مشتریان است که این شرکت سرلوحه­ی کار خود قرار داده ­است.

تنوع محصولات شرکت هایک ویژن بسیار بالاست. اگر تنها به دوربین مداربسته هایک ویژن اکتفا کنیم می­بینیم که این شرکت انواع دوربین­های AHD و IP را با ویژگی­های گوناگون روانه­ی بازار کرده است. ویژگی­های منحصر به فرد موجود در محصولات این شرکت نقش مهمی در اقبال مشتریان داشته ­است.

سنسور تصویر دوربین­ های هایک ویژن محصول شرکت ژاپنی سونی است. به گفته­ی تمامی کارشناسان، سنسور تصویر، اصلی­ترین بخش یک دوربین مداربسته به شمار می­رود. لنزهای منحصر به فرد به­کار­ رفته در دوربین­های هایک ویژن محصول شرکت آلمانی اولسن است. این شرکت جزو سه تولید­کننده برتر لنزهای اپتیکال در سطح جهان محسوب می‌شود.

همچنین هایک ویژن با همکاری شرکت آلمانی ارسام و استفاده از دید در شب  Exirتوانسته دید در شب دوربین‌هایش را تا 30 درصد ارتقا دهد. سایر تراشه­های اختصاصی و بسیاری از تکنولوژی­های به­کار رفته در دوربین هایک ویژن، همگی محصول شرکت­های برتر جهان هستند.

نتیجه گیری و جمع بندی

به طور قطعی می­توان گفت که تنها دوربین­های مداربسته هستند که می­توانند نیازهای نظارتی و امنیتی شما را به نحوی موثر و اقتصادی برآورده کنند. پس اگر احساس می­کنید که نیاز به خرید دوربین هایک ویژن دارید، با گروه دوربین مارکت در ارتباط باشید. گروه دوربین مارکت از مشاوره رایگان گرفته تا نصب دوربین مداربسته در کنار شما خواهد. شما می‌توانید از طریق شماره تماس 02191015108 با دوربین مارکت تماس بگیرید یا از طریق سیستم چت با کارشناسان دوربین مارکت مستقیما در تماس باشید.

 

نظر شما