شناسهٔ خبر: 44219586 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

13 جاده در کشور به دلیل کاهش ایمنی مسیر‌ مسدود هستند!

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به انسداد 13 جاده، از بارش برف و باران در محور‌های هراز و کندوان،‌ آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده فرعی شمشک-دیزین و جاده شهداد - نهبندان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی با اشاره به انسداد محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد‌ افزود: محور گنج نامه-تویسرکان در استان همدان نیز فعلا مسدود است و تردد از محور جایگزین همدان-جوکار-تویسرکان و همدان-اسدآباد-تویسرکان انجام می‌شود.

محرابی‌نیا با اشاره به انسداد محور پونل - خلخال در استان گیلان گفت: محور وازک-بلده در مازندران، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از انسداد محور سروآباد-پاوه به دلیل نبود ایمنی خبر داد و گفت: محور گناوه-بوشهر در مسیر رفت و برگشت نیز مسدود است و تردد از مسیر جایگزین بزرگراه گناوه - برازجان- بوشهر انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر همچنین محور پدافند جنوب غرب - امیدیه‌ در استان خوزستان‌ و محور ایرانخواه - تکاب در استان کردستان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

 

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما