شناسهٔ خبر: 44193307 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

حزب‌الله لبنان: ایران توانایی مقابله با تروریسم رژیم صهیونیستی را دارد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ترور دانشمند برجسته کشورمان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای شهادت محسن فخری زاده، دانشمند برجسته ایرانی را به رهبری، ملت ایران و خانواده وی تسلیت گفت.

در بیانیه حزب الله آمده است: با تمام قدرت در کنار جمهوری اسلامی ایران و ملت مجاهد و فداکار آن در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های خارجی و همچنین مقابله با ائتلاف جدید رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه خواهیم ایستاد.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما بر این باوریم که جمهوری اسلامی ایران به خواست خداوند قادر به مقابله با تمامی این خطرات، شناسایی جنایت کاران و قطع دستی است که به سوی علما و دانشمندان این کشور دراز شود.

حزب الله همچنین تاکید کرد که ایران توانایی مقابله با تروریسم دولتی توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان سیاسی آن را دارد.

پیش از این نیز شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفت‌وگو با شبکه المنار گفت: شهادت محسن فخری زاده به دست افراد مورد حمایت آمریکا و اسرائیل را به امام خامنه ای، وزارت دفاع ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت می‌گویم و این اقدام جزئی از جنگ علیه ایران و منطقه و فلسطین است. حزب‌الله لبنان این جنایت را محکوم می‌کند و معتقد است که پاسخ به این اقدام به دست طرف‌های ذیربط در ایران انجام خواهد شد. شهادت عنوان شرافت و کرامت است و ترورها ما را نمی‌لرزاند.

منبع: ایسنا

نظر شما