شناسهٔ خبر: 44118128 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی از لوکوموتیو جدید ساخت ایران در اراک

لوکوموتیو پارس ۳۳ از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر راه و شهر سازی به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور مسئولان استان مرکزی و شهرستان اراک در کارخانه واگن پارس اراک   از لوکوموتیو جدید ساخت ایران از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی و سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

این محصول جدید لوکوموتیو  خودکششی با نام لوکوموتیو پارس ۳۳ است که در کارخانه واگن پارس اراک ساخته شده است.

همچنین در این مراسم ۵۰ واگن مسافربری ساخته شده در شرکت واگن پارس اراک که آماده ارائه سرویس و خدمت است تحویل شبکه ریلی کشور شد.
سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این مراسم با بیان اینکه این محصولات با تلاش پرسنل سختکوش و کارگران عزیز و مهندسین پرتوان شرکت واگن پارس تولید شده اند افزود: همچنین اولین شاسی لوکوموتیو تولید کشور در شرکت واگن پارس استارت خورد.

آقازاده افزود: در بازدیدی که از این پروژه داشتیم بخش‌های عمده‌ای از این پروژه با موفقیت پیش رفته و امیدواریم در آینده نه چندان دور لوکوموتیو صددرصد ساخت شرکت واگن سازی وارد مدار و خدمت به کشور شود.

او اضافه کرد: از زحمات همه همکاران و زحمتکشان در عرصه‌های مختلف و مهندسی و کارکنان سختکوش شرکت واگن پارس تقدیر و تشکر می‌کنم و ان شاء الله بتوانیم از طریق این شرکت نیاز‌های سیستم حمل و نقل را برطرف کنیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: جا دارد از شرکت البرز نیرو که سفارش‌های بسیار خوبی به صنایع استان داشته و همکاری بسیار خوبی در طول دو سال گذشته و سال ۹۹ با شرکت واگن پارس داشته تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام / ج

 

نظر شما