شناسهٔ خبر: 44107886 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

صدور بلیط برای مسافران پس از «استعلام کرونا» ارایه خدمات به بیماران کرونا ممنوع است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل گفت: با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا، بلیط مسافران اتوبوس‌ها پس از استعلام کرونا از طریق کد ملی و اطمینان از سلامت آن‌ها صادر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ کلیم‌الله وثوقی عصر امروز در جریان بازدید از پایانه مسافری اردبیل اظهار کرد: وضعیت سلامت مسافران ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای بررسی شده و پس از استعلام و در صورت سالم بودن بلیط صادر خواهد شد.

وی افزود: مسؤولان شرکت‌های مسافربری قبل از صدور بلیط باید وضعیت کرونای مسافر را از طریق ارسال کد ملی وی به سامانه سروا (سازمان فنی اطلاعات ایران) استعلام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل ادامه داد: پیرو مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، از امروز ۳ آذر تا اطلاع ثانوی، ارایه هرگونه خدمات مسافرتی به افرادی که مبتلا به این بیماری باشند و دوره قرنطینه را رعایت نکنند، ممنوع است.

وثوقی با اشاره به اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کلیه پایانه‌های مسافری استان، بیان کرد: گندزدایی و ضدعفونی ترمینال‌ها و ناوگان عمومی مسافربری استان اردبیل تا شکست کامل این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

وی گفت: رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت‌های حمل‌ونقل و استفاده مسافران از ماسک لازم بوده و مورد تاکید است.

نظر شما