شناسهٔ خبر: 4403341 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در جمع خبرنگاران مطرح شد

جزئیات درگیری ساعی و عمویش با پیمانکاران شهرداری/ پزشکی قانونی ایست قلبی را تایید کرد

هادی ساعی جزئیات درگیری وی و عمویش با پیمانکاران بخش زباله شهرداری را تصریح کرد و گفت: پزشکی قانونی ایست قلبی را تایید کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو»، هادی ساعی در حاشیه یک صد و چهل و دومین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه درگیری وی و عمویش با پیمانکاران شهرداری گفت: نزدیک به دو هفته بود که زباله های مجموعه ما (باشگاه سوارکاری) جمع آوری نشده بود و من این موضوع را با معاون شهردار ناحیه که به مجموعه آمده بودند اعلام کردم و آنها نیز همان جا با پیمان کار تماس گرفته تا برای جمع آوری بیاید.

 

ساعی بیان داشت: زمانی که پیمانکاران به مجموعه آمدند حتی با معاون شهردار ناحیه نیز برخورد تندی داشتند و از اینکه آنها در روز 12 فروردین و در تعطیلات مجبور بودند برای جمع آوری زباله بیایند ناراحت و معترض بودند.

 

وی افزود: پیمانکاران همچنان که در حال جمع آوری زباله ها بودند مدام پرخاشگری می کردند و حتی با بی ادبی و توهین بارها اعتراض کرده بودند اما ما به دلیل اینکه در روز تعطیل برای جمع آوری زباله آمده بودند جواب آنها را ندادیم.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: بعد از این موضوع همراه یکی از افراد مجموعه برای صرف نهار رفته بودم که ناگهان دیدم درگیری بین عموی من و پیمکاران صورت گرفته و زمانی که یکی از پیمانکاران با چوب به سمت عموی من می رفت من با پا مانع برخورد شدم و چوب به پای من اصابت کرد.

 

وی ادامه داد: من سعی کردم پیمانکاران را هل بدهم که ناگهان زمانی که برگشتم دیدم عمویم روی زمین افتاده است.

 

ساعی اظهار داشت: از طریق هلال احمر نزدیک مجموعه به اورژانس اطلاع دادم و سعی کردیم عمومی را احیا کنیم.

 

ساعی در ادامه بیان داشت: من در حین درگیری ندیدم که ضرب و شتمی با عمویم انجام شود اما در حین درگیری بارها دست یکی از پیمانکاران با سینه عمویم برخورد کرد.

 

وی افزود: البته یازده یا دوازده سال پیش عموی بنده یکی از رگ های قلبش را عمل کرده بوده و پزشکی قانونی ایست قلبی را تایید کرده است.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه عبداللهی معاون خدمات شهری شخصا این ماجرا را پیگیری کرده گفت: خدمات شهری در این خصوص پیگیری های خوبی انجام دادند اما شهرداری با شعار اینکه ما از یک نهاد خدمات به سمت یک نهاد اجتماعی در حال حرکت هستیم باید نظارت بیشتری بر انتخاب پیمانکاران داشته باشد و بداند چه کسانی را برای بخش رفت و روب شهر انتخاب می کند.

 

ساعی خاطر نشان کرد: متاسفانه این بار دومی است که چنین برخوردی از سوی پیمانکاران شهرداری صورت می گیرد و در خصوص این حادثه نیز چهار شاهد این اتفاق را تایید کردند که یکی از آنان از کارمندان پیمانکاران شهرداری است و هر دو پیمان کار این حادثه نیز هم اکنون در بازداشت هستند.

نظر شما