شناسهٔ خبر: 4395552 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه خراسان | لینک خبر

مرگ عموي هادي ساعي در پي مشاجره با پيمانکاران شهرداري

صاحب‌خبر -

عموي ٦٠ ساله تکواندوکار معروف کشورمان، پس از جر و بحث با پيمانکاران شهرداري به دلايلي جان خود را از دست داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت ٢ بعد از ظهر روز ١٢ فروردين به ماموران پليس خبر رسيد که مردي ٦٠ ساله در يک باشگاه سوارکاري به طرز مشکوکي جان باخته است.

کارآگاهان به همراه حسين پور، بازپرس شعبه ٥ دادسراي جنايي تهران راهي محل حادثه شدند با حضور ماموران مشخص شد که مرد ميانسالي به طرز مشکوکي به کام مرگ فرو رفته است.

تجسس‌ها نشان داد که اين باشگاه سوارکاري متعلق به ‌هادي ساعي، تکواندوکار معروف کشورمان است که عمويش پس از درگيري با پيمانکاران شهرداري به طرز مشکوکي جان باخته است.

ماجرا از اين قرار بود که وقتي شهردار منطقه از اين باشگاه ديدار کرده بود، متوجه شده بود که زباله‌هاي درون سطل از سوي ماموران شهرداري به بيرون منتقل نمي‌شود و مسئولان باشگاه خودشان بايد اين زباله‌ها را تا بيرون باشگاه حمل کنند. شهردار پس از اطلاع از اين موضوع ، بلافاصله با ماموران شهرداري همان منطقه تماس گرفته و از آنها خواسته بود تا براي حمل زباله به باشگاه بيايند. وقتي پيمانکاران شهرداري براي انتقال زباله‌ها به اين باشگاه رفته بودند به دليل نارضايتي با ‌هادي ساعي و عمويش درگير شدند.

شاهدان ماجرا در تحقيقات به ماموران گفتند: "اين دو پيمانکار شهرداري که يکي راننده و ديگري هم کارگر بود، با عموي‌ هادي ساعي درگير شدند، که در نهايت عموي‌ هادي ساعي نقش بر زمين شد و جان خود را از دست داد. گزارش ايسنا در اين زمينه حاکي است، پيمانکاران شهرداري از داخل خودروي خود چوب برداشتند و درگيري را بيشتر کردند.

بنابر گزارش باشگاه خبرنگاران جسد به پزشکي قانوني منتقل شد تا علت اصلي مرگ مشخص شود.‌ هادي ساعي نيز براي مشخص شدن ميزان مصدوميتش به پزشکي قانوني منتقل شد.

همچنين کارآگاهان پس از اطلاع از اين حادثه به دستور بازپرس، دو پيمانکار شهرداري را بازداشت کردند، اما اين دو پيمانکار هرگونه دخالت در مرگ مرد ميانسال را انکار کردند."اين درحالي است که تحقيقات نشان مي‌دهد عموي‌ هادي ساعي داراي عارضه قلبي بود و براساس شنيده ها قبلا جراحي قلب کرده بود تحقيقات در خصوص اين پرونده تا اعلام نظريه پزشکي قانوني و مشخص شدن علت مرگ همچنان ادامه دارد و تا آن زمان نمي‌توان مقصر اصلي اين حادثه را مشخص کرد.

اين گزارش مي‌افزايد، اين دو متهم که با يکديگر برادر بودند به نام امير و حميد به اتهام تسبيب در فوت عموي هادي ساعي هم اکنون در زندان به سر مي‌برند. البته گفته مي‌شود هيچ گونه آثار ضرب و جرحي روي بدن متوفي ديده نشده است.

ابوالفضل قناعتي عضو هيئت رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران در اين خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس گفت وگويي که من شخصا با هادي ساعي داشتم وي اظهار کرد که در پي يک درگيري لفظي که بين عموي وي و پيمانکاران بخش زباله و رفت و روب شهرداري رخ داده است عموي وي عصباني شده و با بالارفتن فشارش متاسفانه فوت مي کند.

عضو هيئت رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص وضعيت هادي ساعي و اين که اعلام شده بود در اين درگيري ساعي نيز از ناحيه پا مجروح شده است، گفت: من در خصوص وضعيت خودشان نيز از وي سوال کردم که حال وي خوب است اما اعلام کردند که در اين درگيري يک شي ء با پاي وي برخورد کرده اما نمي توان گفت که اين شي ء را پيمانکار شهرداري پرتاب کرده است يا خير، اما به هر حال پاي ساعي دچار جراحت شده است.

قناعتي خاطر نشان کرد: هادي ساعي امروز در صحن علني شورا در اين خصوص توضيح خواهد داد.

نظر پزشکي قانوني هنوز اعلام نشده است

اين درحالي است که حسين‌پور بازپرس ويژه قتل در گفت‌وگو با تسنيم اظهار داشت: هنوز نتيجه استعلام از پزشکي قانوني به دست ما نرسيده است.

وي ادامه داد: تا زماني که نتيجه کارشناسي‌هاي پزشکي قانوني مشخص نشود، نمي‌توان درباره قتل بودن يا نبودن حادثه و همچنين علت اصلي فوت اين فرد اظهارنظر کرد.حسين‌پور همچنين با بيان اين که تا اين لحظه دو نفر در ارتباط با اين حادثه بازداشت هستند، گفت: از هادي ساعي نيز در اين زمينه تحقيقات به عمل آمده است.

برچسب‌ها:

نظر شما