شناسهٔ خبر: 44004949 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیر اقتصاد مطرح کرد؛

سهامداران حقیقی مباحث خام را نپذیرند/ برای اظهارنظر قطعی در زمینه مالیات صبر کنید

وزیر اقتصاد اظهار داشت: سهامداران حقیقی نیز باید دقت کنند که خیلی از مباحث را به صورت خام نپذیرند و معاملات خود را در فرآیند مشاوره انجام دهند، اگر این رویه دنبال شود شرایط بهتر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اعلام اینکه در موضوع بورس باید آمادگی تداوم شرایط پایداری را داشته باشیم اظهار داشت: با تداوم عرضه اولیه‌ها ثبات مستمر در بازار سرمایه ایجاد خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه افرادی که اظهارنظر می‌کنند با رعایت تمامی جوانب باشد، خاطرنشان کرد: سهامداران حقیقی نیز باید دقت کنند که خیلی از مباحث را به صورت خام نپذیرند و معاملات خود را در فرآیند مشاوره انجام دهند، اگر این رویه دنبال شود شرایط بهتر خواهد شد.

وزیر اقتصاد درباره موضوع مالیات تصریح کرد: طی سال گذشته رفع وابستگی بودجه به نفت دنبال شده که امیدوارم این وضعیت ادامه یافته و ما بتوانیم از مسیر مالیات کسب درآمد داشته باشیم.

وی یادآور شد: البته باید شرایط اقتصادی را نیز در نظر بگیریم، شدت تحریم و همچنین کرونا مزید بر علت است امیدواریم با آمدن واکسن شاهد کاهش نقش کرونا در بازار باشیم و بتوانیم نقش مالیات محوری را ایفا کنیم.

وی تاکید کرد: در هر حال برای اظهارنظر قطعی دولت در زمینه مالیات باید تا هشتم و یا نهم آذرماه صبر کنیم.

نظر شما