شناسهٔ خبر: 43942558 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نظری: چند نفر جلوی چشم ما پرپر شوند که تهران تعطیل شود؟

یک عضو شورای شهر تهران گفت: چه تعداد از شهروندان تهرانی باید هر روز جلوی چشم ما پرپر شوند تا به این نتیجه برسید که باید شهر تعطیل شود؟

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران درخواست تعطیلی دو هفته‌ای تهران را برای دومین بار در یک هفته گذشته مطرح و اظهار کرد: همچنان به این درخواست ترتیب اثر داده نشده است.

وی ادامه داد: جای تعجب دارد که نمایندگان مردم در شورای شهر تهران با این تعطیلی موافقند. استاندار تهران هم در مصاحبه‌ای که انجام داده، گفته که با این تعطیلی موافق است. آقای واعظی که رئیس دفتر رئیس جمهور است و باید به امور دفتر رسیدگی کند، اما با توجه به اینکه در تمام امور از سیاست خارجی تا موارد داخلی اظهارنظر می‌کنند، در این مورد نیز مصاحبه کرده و گفتند که آقای رئیس جمهور هم موافق تعطیلی است.

نظری با طرح این پرسش که واقعاً ناراضی کیست؟ وقتی مردم، نمایندگان مردم در شورا، استانداری و به گفته آقای واعظی، رئیس جمهور هم راضی هستند، ناراضی چه کسی است و چرا واقعاً شهر تهران تعطیل نمی‌شود؟ تصریح کرد: چه تعداد از شهروندان تهرانی باید هر روز جلوی چشم ما پرپر شوند تا به این نتیجه برسید که باید شهر تعطیل شود؟ واقعاً نمی‌دانم دولت دنبال چیست و این میزان نبود شفافیت تا کجا باید ادامه پیدا کند؟ بالاخره بگویند اگر همه موافقند چرا شهر تعطیل نمی‌شود و چه اتفاقی باید رخ دهد که ما فکر کنیم بحران است؟

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر در شرایطی که میزان فوتی‌های روزانه در تهران بیشتر از ظرفیت یک هواپیما شده و هنوز به این نتیجه نرسیده‌اید که شرایط بحرانی است، پس دیگر باید چه اقدامی بشود که بگوییم ما به بحران رسیده‌ایم. به دولت تذکر جدی می‌دهم و امیدوارم که ترتیب اثر داده شود. شهر تهران با در نظر گرفتن شرایط ممنوعیت ورود و خروج باید به مدت معلومی تعطیل اعلام شود.

نظر شما