شناسهٔ خبر: 4393382 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

عبدی:

از درخشان خواستم بماند اما قبول نکرد

مربی تیم پرسپولیس می‌گوید مهم نیست در دیدار مقابل النصر چه کسی روی نیمکت می‌نشیند، مهم این است که تیم به پیروزی برسد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا، حسین عبدی درباره استعفای حمید درخشان از سرمربیگری پرسپولیس اظهار کرد: واقعا از این موضوع اطلاع نداشتم. واقعا شوکه شدم. شاید بعضی از دوستان از این موضوع اطلاع داشتند اما من بی‌خبر بودم. از درخشان خواستم که تا بازی با النصر به کارش ادامه دهد اما ظاهرا تصمیم خود را گرفته بود. در هر صورت اگر جدایی درخشان قطعی شود و یا نشود، باید دست به دست هم دهیم تا با قدرت به مصاف النصر برویم. امیدوارم همه وظایفشان را به خوبی انجام دهند تا بتوانیم با یک بازی منطقی به پیروزی برسیم.

وی افزود: برای دیدار مقابل النصر چند بازیکن خود را در اختیار نداریم. نبود آنها روی روند ما تاثیرگذار است. با این همه بازیکنانی داریم که می‌توانند جای آنها را پر کنند. هر کسی به زمین مسابقه می‌رود از نظر ما بهترین بازیکن است. بازی مقابل النصر از آن دسته بازی‌هایی است که هیچکس دوست ندارد پرسپولیس بازنده باشد. اگر بتوانیم نتیجه‌ای بگیریم که در نهایت منجر به صعودمان بشود، بهترین نتیجه را کسب کرده‌ایم.

عبدی در پاسخ به این سوال که در صورتی که قطع همکاری درخشان قطعی شود، آیا قبول می‌کند در دیدار النصر روی نیمکت بنشیند، اظهار کرد: مهم این نیست که چه فردی روی نیمکت می‌نشیند. مهم این است که پرسپولیس نتیجه بگیرد. اگر قرار بر این باشد که وظیفه‌ای را انجام داد، باید این کار را کرد چون یک وظیفه است. هر زمانی که دست به دست هم داده‌ایم، موفقیت حاصل شده است. امیدوارم همه دست به دست هم از پرسپولیس حمایت کنند تا بتوانیم با انگیزه بالا به مصاف النصر برویم.

برچسب‌ها:

نظر شما