شناسهٔ خبر: 4374352 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

چرا درخشان می خواهد بازی النصر روی نیمکت باشد ؟چرا پرسپولیسی ها نمی خواهند؟!

ورزش > لیگ برتر - حمید درخشان رسما گفته ترجیحش ترک پرسپولیس بعد از بازی با النصر است اما پرسپولیسی ها خیلی محترمانه گفتند از روز دوشنبه این تیم را عبدی تمرین می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛حمید درخشان در حالی که خیلی محترمانه از باشگاه پرسپولیس مستعفی شده است اما خیلی دوست دارد در بازی با النصر روی نیمکت باشد. او بار قبل که بحث کنار گذاشته شدنش از تیم مطرح بود با دو بازی آسیای خودش را چند هفته ای ماندگار کند. حالا هم که می داند پیمانه اش پر شده و حتما باید برود دوست دارد ریسک بودن روی نیمکت را بپذیرد چون بردن این بازی یعنی صعود از مرحله گروهی آسیا، این یک افتخار برای اوست . باخت برای درخشان چیزی بدتر از آنچه تا حالا شنیده ندارد اما بردن ، او را زنده نگه می دارد برای روزی مبادا که شاید برگشت . یا برای اینکه باز تیمی در لیگ برتر بگیرد. 

این اما درست در تضاد با خواست مدیران پرسپولیس است. آنها به خوبی همه این تفکرات را می شناسند و ترجیح شان این است که همین حالا پرونده درخشان بسته شود. نشستن حسین عبدی به طور موقت روی نیمکت و حتی باخت تیم در این بازی بدون مربی برای شان تبعات کمتری دارد که با باخت تمام کاسه کوزه ها سر درخشان می شکند حتی در نبودش و مهر تائیدی زده می شود بر تصمیم درست مدیریت تیم. پس درحالی که درخشان می گوید می خواهد در تیم بماند ، نژادفلاح با خنده می گوید:«حالا اگر به هر دلیلی درخشان روز دوشنبه دیگر در تمرین نبود ، عبدی تیم را تمرین می دهد و به مصاف النصر می برد!

4141

نظر شما