شناسهٔ خبر: 43852902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سارقان اموال راننده‌های اسنپ در تهران دستگیر شدند

تهران-ایرنا- رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد گفت: دو سارق اموال از راننده های اسنپ با ترفند مسموم کردن آنها دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام پلیس تهران بزرگ، سرهنگ "مسلم قاسم آبادی " روز سه شنبه درباره جزئیات این خبر گفت: اوایل هفته جاری چند نفر از شهروندان که راننده تاکسی های اینترنتی بودند، با مراجعه به کلانتری شکایاتی با موضوعات مشابهی را مطرح کردند.

وی افزود: شاکیان اعلام کردند که مسافری را سوار ماشین کرده و او دو مقصد را تعیین کرد که در مقصد اول مسافر تنها بوده و در مقصد دوم نفر دوم و همدستش را سوار ماشین کرد که در ادامه بعد از ایجاد رابطه دوستانه و جلب اعتماد رانندگان، به آن ها نسکافه تعارف کردند.

سرهنگ قاسم آبادی ادامه داد: مالبختگان مدعی شدند که پس از مصرف نسکافه بیهوش شده و در ادامه نیز لوازمشان از قبیل کیف پول، گوشی هوشمند و لوازم خودرو به سرقت رفته است.

وی افزود: ماموران با توجه به اهمیت موضوع به موقعیت اعلامی توسط رانندگان اعزام شدند و با هماهنگی مقام قضایی تصاویری از دوربین های مداربسته اخذ شد. در بازبینی تصاویر مشخص شد که یکی از متهمان جزو سارقان معروف بود و بارها توسط ماموران کلانتری مهرآباد دستگیر شده است.

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد تصریح کرد: ماموران در عملیاتی او را دستگیر و متهم به داشتن همدست در این سرقت ها اعتراف کرد.  

وی افزود: نفر دوم نیز در عملیاتی دستگیر شد و در نهایت آن ها به ۱۱ فقره سرقت به این شیوه اعتراف کردند که پس از شناسایی ۶ نفر از شکات، پرونده تشکیل و متهمان به مقام قضایی معرفی شدند.

نظر شما