شناسهٔ خبر: 43677972 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کنداکتور روز:

روسونری به دنبال تداوم صدرنشینی/ شیاطین سرخ پنجه در پنجه توپچی‌ها/ برایتون بدون جهانبخش مقابل آقای خاص

هفته هفتم لیگ جزیره با 4 دیدار پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، هفته هفتم مسابقات لیگ جزیره امروز با 4 دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که از ساعت 15:30 استون ویلا به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت و از ساعت 17:30 نیز نیوکاسل در خانه پذیرای شاگردان آنجلوتی در اورتون خواهد بود. برایتون که علیرضا جهانبخش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد از ساعت 22:45 دقیقه در لندن به مصاف تاتنهام خواهد رفت. در حساس ترین بازی این هفته از ساعت 22 منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای آرسنال خواهد بود. توپچی ها با 9 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارند و شیاطین سرخ نیز با 7 امتیاز در رتبه پانزدهم.

هفته ششم مسابقات سری آ ایتالیا نیز امروز با 6 دیدار پیگیری می‌شود که از ساعت 15 میلان که با پیولی در صدر جدول قرار دارد باید در خانه اودینزه رده هجدهمی به مصاف این تیم برود. از ساعت 17:30 نیز یوونتوس که این روزها با پیرلو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند در خانه اسپیتزا  به مصاف این تیم خواهد رفت. و تورینو نیز مقابل لاتزیو قرار میگیرد. از ساعت 20:30 نیز ناپولی به مصاف ساسولو می رود و رم نیز در مقابل فیورنتینا صف آرایی می‌کند. از ساعت 23:15 سامپدوریا مقابل جنوا قرار خواهد گرفت.

هفته هشتم مسابقات لالیگا نیز با 4 دیدار امشب به پایان می‌رسد. از ساعت 16:30 رئال بتیس در خانه مقابل الچه قرار می‌گیرد و راس ساعت18:30 سلتاویگو مقابل رئال بتیس صف آرایی می‌کند. گرانادا نیز در ساعت 21 در خانه پذیرای لوانته خواهد بود و در پایان از ساعت 23:30 والنسیا در مستایا باید مقابل لوانته قرار بگیرد.

photo_۲۰۲۰-۱۱-۰۱_۰۹-۴۳-۳۴

نظر شما